مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک

مزایا-و-معایب-آسانسورهای-هیدرولیک

 آسانسورهای هیدرولیک با استفاده از سه اصل تولید ، انتقال و تبدیل نیرو توسط میعان تحت فشار ، برتری ویژه ای نسبت به آسانسورهای کششی دارند . توان انرژی در این علم از طریق سیالات صورت می پذیرد. در این مقاله سعی شده است که در خصوص مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک اطلاعاتی ارائه شود .

مزایای آسانسورهای هیدرولیک این است که علی رغم داشتن استهلاک کمتر ، قدرت و امنیت بالایی دارند ولی از عمده ترین معایب آسانسور محدودیتی است که در طول مسیر و سرعت آنها وجود دارد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

با توجه به کلونی شهرنشینی و سکونت های فشرده آپارتمانی ، نیاز شدیدی به آسانسورهای کم حجم با ظرفیت حمل بالا می باشد که شرکت های سازنده با در نظر گرفتن مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک اقدام به گسترش سطح تولید خود در سایزهای مختلف و با ظرفیتهای متفاوت نموده اند. از جمله بهترین شرکت ها در این زمینه شرکت آسانسور پارس ایمن بالابر می باشد.

کابین-آسانسور-هیدرولیکی
ابعاد-آسانسور-هیدرولیکی
آسانسور-هیدرولیکی-چیست

مرکز تخصصی ساخت، فروش و نصب انواع آسانسور های هیدرولیکی به همراه بیمه

 

پارس ایمن بالابر ، ارائه دهنده  انواع بالابر و آسانسور به همراه کلیه خدمات و محصولات مرتبط

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

بررسی مزایا و معایب آسانسور هیدرولیک

از مزایای آسانسورهای هیدرولیک عدم نیاز به موتورخانه در پشت بام است. این ویژگی منحصر بفرد آسانسور های هیدرولیک باعث می‌شود که به آسانی بتوان در خانه های قدیمی نیز از این نوع آسانسورها نصب کرد،.

مطالعه کنید :  هرآنچه برای خرید آسانسور نیاز است بدانید

وزن کم سازه ، محدودیت فضای مورد نیاز جهت نصب و تنوع کابین ها، از جمله مزایای آسانسورهای هیدرولیک به نسبت برندهای مشابه می باشد. بنا بر شرایط موجود و خواص منحصر به فرد آسانسورهای هیدرولیک.

 با توجه به مزایا ومعایب آسانسورهای هیدرولیک ، مالک و یا هر سازنده ی سازه های چندین طبقه بر این باور می باشند که نمی بایست به آسانسورهای کششی وروم لس متکی باشند تا با استفاده از بکارگیری مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیکی نسبت به کاهش هزینه ها ، افزایش بازدهی و جلب رضایت مشتری خود اقدام نمایند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

آسانسور های هیدرولیک در دو طرح می باشد

  • جک مستقیم
  • جک غیر مستقیم

 

آسانسور هیدرولیک با جک مستقیم

در آسانسورهای هیدرولیک با جک مستقیم جک بدون هرگونه واسطه به زیر یوک کابین (مستقیم زیر) یا یوک کنار کابین (مستقیم کنار) وصل می شود و جک به طور مستقیم بر کابین آسانسور تاثیر می گذارد و کابین را به حرکت در می آورد. این آسانسور در دو نوع هست:

  • جک مستقیم مرکزی : به صورت عمومی دارای یک جک می باشد و مستقیم به مرکز کابین متصل می شود.
  • جک مستقیم جانبی : در این نوع آسانسور جک یکی و یا بیشتر می باشد که به یک طرف یا به طرفین کابین متصل میشود.

 

بخش های تشکیل دهنده ی آسانسورهای هیدرولیک

مهمترین قطعات آسانسور و اجزاء تشکیل دهنده آسانسورهای هیدرولیک :

  • 1:مخزن سیالات که عبارت است محفظه ای که سیالات انرژی بخش آسانسورها جهت فشار در آن نگهداری می شود.
  • 2:دریچه ای بین سیلندر و مخزن سیالات
  • 3:یک دستگاه پمپ الکترونیکی
مطالعه کنید :  نصب آسانسور، مراحل و شرایط آن

 

مزایای آسانسور هیدرولیک

در راستای بکارگیری این نوع از تکنولوژی ، وبا در نظر گرفتن مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک به صورت مختصر در خصوص مزایای آنها توضیحاتی ارائه می گردد.

می توان عنوان کرد که در زمینه ی مزایا برای راه اندازی و نصب آسانسور و نصب آسانسورهای هیدرولیک نیازی به بستر سازی نمی باشد ، سیلندر بالابرنده ی آسانسور های هیدرولیک بر روی زمین نصب میشود.

از حیث قیمت بازاری ، آسانسورهای هیدرولیک از آسانسورهای کششی ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشند. به دلیل فشار شدید سیالات نگهدارنده (روغن ، آب و یا بخار آب) در صورت سقوط آسانسورهای هیدرولیک ، امکان سرعت بالای سقوط آنها شدیدا کاهش پیدا میکند بنابراین خسارات کمتری به بار خواهد آورد.

به دلیل قدرت بالای آسانسورهای هیدرولیک برای انتقال بار تا بیش از دو تن قابل بهره وری می باشند.  باتوجه به حجم کم آسانسورهای هیدرولیک نیاز به فضای کمتری دارند.

قابلیت نصب شیشه در سه وجه کابین را دارند. قطع برق ارتباطی با عملکرد آسانسور ندارد، کابین فضای کمتری را استفاده می کند. به دلیل استفاده از جاذبه زمین در پایین آوردن آسانسور از انرژی کمتری استفاده می شود وآسانسور با سرعت متعادل تری پایین می آید. دارای نیروی بالابرنده وتوان الکتریکی بالایی می باشد. به دلیل قدرت بالا موثرترین بالابرنده در بارهای سنگین می باشد.

مجموعه پارس ایمن بالابر یک مجموعه کاملا جرفه ای در زمینه ساخت و راه اندازی انواع اسانسور می باشد در صورتی که قصد خرید اسانسور را دارید پارس ایمن بالابر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مجموعه در زمینه نصب و راه اندازی آسانسور خانگی نیز فعالیت دارند.

مطالعه کنید :  راهنمای خرید آسانسور برای خانه دوبلکس

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

معایب آسانسورهای هیدرولیک

در زمینه بکارگیری این نوع از آسانسورها همواره می بایست به مزایا و معایب آسانسورهای هیدرولیک توجه بیشتری شود که به صورت مختصر در خصوص معایب جزئی آن توضیحاتی ارائه می گردد .

از جمله معایب آسانسورهای هیدرولیکی قدیمی باتوجه به خطر نشتی روغن هیدرولیک ، زیانهای زیست محیطی دارند سیستمهای قدیمی تر آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل تعبیه ی یک مخزن روغن در خارج از تانکر سر وصدای بیشتری دارند.

در این نوع آسانسورها محدودیت سرعت وجود دارد. با توجه به اجزاء و قسمتهای تشکیل دهنده نیاز بیشتری به نگهداری دارد. باتوجه به تبدیل انرژی پتانسیل این آسانسورها به انرژی جنبشی در هنگام پایین آمدن و تبدیل بخشی از آن انرژی به انرژی حرارتی به همین واسطه درجه حرارت روغن بالا خواهد رفت.

هوم-لیفت-چیست؟
آسانسور-هوم-لیفت
بالابر مسکونی
آسانسور خانگی
هوم لیفت (2)
هوم لیفت (3)
ایمنی-هنگام-سقوط-آسانسور
علل-لرزش-کابین-آسانسور
آسانسور-بی-صدا-و-بدون-لرزش
پروژه-بالابر-(2)
آسانسور-مسکونی-(4)
آسانسور-مسکونی-(2)
آسانسور خانگی (8)
آسانسور خانگی (9)
آسانسور خانگی (5)
هوم لیفت (1)
آسانسور خانگی (3)
مزایای-استفاده-از-بالابر-ساختمان

مرکز تخصصی ساخت، فروش و نصب انواع آسانسور هیدرولیکی

 

پارس ایمن بالابر ، ارائه دهنده  انواع بالابر و آسانسور به همراه کلیه خدمات و محصولات مرتبط

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

4.7/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.