نصب آسانسور

نصب آسانسور

آسانسورها دستگاه هایی هستن جهت جابه جایی در بین طبقات برای نصب آسانسور علاوه بر داشتن مهارت کافی  تکنسین نیاز به تجهیزات و فضای کافی می باشد. برخی از آسانسور ها هم به صورت هیدرولیکی و برخی به صورت کششی عمل می کنند. شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه ساخت، راه اندازی و نصب آسانسور و فروش بالابر یکی از بهترین مجموعه ها می باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

 مراحل نصب آسانسور

نصب آسانسور داری چندین مرحله می باشد اولین مرحله شاسی کشی می باشد، بعد از شاسی کشی نوبت به  ریل گذاری می رسد زمانی که ریل گذاری انجام شود باید کابین هاگذاشته شود سپس در ها را نصب کرد در ادامه کار در کابین که روی خود کابین قرار می گیرد را نصب می کنند.  و در آخرین مرحله راه اندازی موتور و کل سیستم انتقال آسانسور انجام می گیرد.

 

مراحل نصب آسانسور کششی

آسانسور ها دارای دو مدل هیدرولیکی و کششی هستند ، که هر کدام برای نصب نیازمند تجهیزات مخصوصی هستند. جهت نصب آسانسور کششی یا همان آسانسور معمولی نیازمند ایجاد چاله آسانسور،  اتاق آسانسور و تونلی که در آن آسانسور بالا و پایین برود. در داخل ساختمان ایجاد می شود تونلی جهت بالا و پایین رفتن آسانسور ایجاد می شود که به آن تونل داخلی می گویند و هم در خارج از ساختمان می شود آن را تعبیه کرد. آسانسور های داخلی با وزن تعادل بالا و پایین می روند. البته برای نصب آسانسور از بیرون ساختمان که به آسانسور های بیرونی معروف هستند و با وزن تعادل بالا و پایین می روند، نیازمند نصب اسکلت بندی هستند. معمولا چاله ای که برای آسانسور های تعبیه می شود از خود سطح پایین تر طبقه آسانسور 120 محاسبه می شود. در قسمت بالایی آسانسور ها اتاق آسانسور قرار دارد که داخل آن موتور و مدار فرمان قرار می گیرد.

مطالعه کنید :  چرا آسانسور گیر می‌کند؟

 

نصب آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی دو نوع هستند دسته اول آسانسور هایی که جک از زیر هستندکه به آن سیستم یک به یک می گویند و دارای دو مبدل هستند و دیگری اسکوپیه می باشد. برای نصب آسانسور هیدرولیکی باید به اندازه یک سوم طبقات ساختمان، زمین کنده شود تا بتوانید جک را  داخل آن قرار دهیم، یا به اندازه کل طبقات ساختمان زمین را باید کند تا جک داخل آن قرار گیرد. به عنوان مثال اگر ساختمان دو طبقه ای 6 متر است باید  به اندازه شش متر زمین کنده شود. توجه داشته باشید که پاور یونیت هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین قرار می گیرد. آسانوسر هیدرولیکی سرعتش ازکششی بیشتر نیست اما قدرتش بیشتر است. و همچنین عمر و دمام آن نیز بیشتر است.

 

نصب آسانسور در ساختمانهای قدیمی

 نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی به دقت بیشتری نیاز دارد. توجه به فضای کافی جهت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی بسیار اهمیت دارد. و همچنین تکنسین ها باید به خوبی بررسی کنند که آیا این ساختمان قدیمی توان نصب آسانسور را دارد.

 

مدت زمان نصب آسانسور

مدت زمان نصب یک آسانسور ممکن است تا بیش از 20 روز زمان نیاز داشته باشد. زمان نصب آن به تعداد طبقات و نوع آسانسور بسیار مربوط است. قطعا هرچه تعداد طبقات کار بیشتر باشد زمان نصب نیز افزایش خواهد پیدا کرد. همچنین جایی که قرار است نصب در آنجا صورت بگیرد هم تاثیر زیادی در مدت زمان انجام کار دارد.

 

شرایط نصب آسانسور

در آپارتمان های کمتر از 4 طبقه نصب آسانسور الزامی نمی باشد ولی در صورتی که ساکنین آن ساختمان نیاز به این کار داشته باشند می توانند نسبت به نصب آن اقدام نمایند. شرایط نصب با توجه به نوع آسانسور و تعداد طبقات کار متفاوت خواهد بود ولی چیزی که بسیار حائذ اهمیت می باشد سن بنا و فضای لازم برای نصب آن می باشد.

مطالعه کنید :  بالابر صنعتی

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

نصاب آسانسور

پارس ایمن بالابر با استفاده از کارشناسان خبره و با تجربه در زمینه نصب انواع آسانسور و بالابر، آمادگی کاملی جهت ارائه خدمات نصب انواع آسانسور در ارتفاعات گوناگون را دارد. این شرکت در تمامی شهرهای ایران و بخصوص شهر تهران آماده کاملی جهت ارائه خدمات خود دارد.

 

 فروش و نصب انواع آسانسور توسط متخصصین حرفه ای

پارس ایمن بالابر

 

برای سفارش یا مشاوره فنی با ما تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

 

فروش و نصب آسانسور در تهران

مجموعه پارس ایمن بالابر یکی از معتبر ترین شرکت ها در زیمنه فروش انواع برند های مختلف آسانسور می باشد. در صورتی که قصد خرید یا فروش  آسانسور دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

شرکت نصب آسانسور در تهران

شرکت های مختلفی در زمینه نصب و راه اندازی انواع برند های مختلف آسانسور در تهران وجود دارندو اما یکی از حرفه ای ترین و کار بلد ترین مجموعه ها در این زمینه شرکت پارس ایمن بالابر می باشد. این شرکت از ماهر ترین تکنسین ها و از قطعات کاملا ارجنال جهت ساخت آسانسور ها استفاده می کند. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

هزینه نصب آسانسور در تهران

هزینه نصب آسانسور با توجه به مدل آسانسور، ابعاد آن، محل قرار گیری آن، تجهیزات به کار رفته در آسانسور ها، هزینه ایاهاب ذهاب تکنسین، دستمزد تکنسینی که برای نصب آسانسور می اید متفاوت است. برای اطلاع بیشتر از قیمت آسانسورها با شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید .

مطالعه کنید :  مقایسه انواع آسانسور

 

شرکت پارس ایمن بالابر از بهترین مجموعه های نصب آسانسور در تهران می باشد. این مجموعه در زمینه نصب و ساخت و راه اندازی انواع آسانسور ها حرف اول را میزند. عزیزانی که می خواهند برای منزل و یا شرکت خود آسانسوری تعبیه کنند می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. این شرکت زمانی که شما تصمیم به راه اندازی آسانسور کردید با شما یک قرارداد نصب آسانسور برقرار می کند و طبق آن تمام دستورات را انجام می دهد.

علاوه بر نصب آسانسور در تهران، از دیگر خدماتی که این مجموعه به مشتریان گرامی ارائه می دهد شامل: نصب و راه اندازی انواع آسانسور فروشگاهی ، آسانسور شیشه ای و آسانسور خانگی می باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

برخی از نمونه کارهای نصب آسانسور پارس ایمن بالابر

فروش-آسانسور
آسانسور
کابین-بالابر-(4)
کابین-بالابر-(6)
آسانسور خانگی (2)
فروش آسانسور خانگی
بالابر خانگی (3)
بالابر خانگی با کابین (2)
کابین-بالابر-(3)
کابین-بالابر-(1)
کابین-بالابر-(2)
ابعاد کابین آسانسور (2)
عکس کابین آسانسور (6)
بالابر کششی با کابین
پروژه های نصب بالابر و آسانسور6
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.