هرآنچه برای خرید آسانسور نیاز است بدانید

راهنمای-خرید-آسانسور-ها

امروزه به دلیل افزایش آسمان خراش ها و ساختمان ها در شهرها، وجود آسانسور به یک امر ضروری تبدیل شده است. با توجه به دنیای تبلیغات ، امروزه کارفرمایان ساختمانی در برابر تبلیغات انبوه بسیاری از شرکت های تولید کننده وفروشنده ی آسانسور قرار می گیرند که بیشتر این شرکت ها با دادن قیمت های رقابتی یکی کمتر از دیگری، با یکدیگر رقابت می کنند. اما درست ترین معیار برای انتخاب آسانسور چه چیزی است؟ پارس ایمن بالابر در مقاله راهنمای خرید آسانسور به طور تخصصی و دقیق خواهد گفت که برای خرید یک آسانسور خوب باید به چه فاکتورها و پارامترهایی توجه کنید. علاوه بر این شما را در خرید یک محصول خوب راهنمایی کرده و نشانه های یک شرکت معتبر را نیز خواهیم گفت.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

نکات مهم در هنگام خرید آسانسور

وقتی که می خواهید برای یک ساختمان خرید آسانسور انجام دهید باید توجه داشته باشید باشید که این آسانسور برای چه تعدادی ار افراد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

✔ آسانسور باید وزن مشخصی را تحمل کند و این با تعداد نفراتی که سوار آسانسور می شوند مشخص خواهد شد.

✔ معمولا طرفیت آسانسور ها درون آن ها نوشته می شود. به این صورت که ظرفیت آسانسور 5نفر معادل 350کیلوگرم. نباید تعداد نفرات و وزنی بیشتر از این وارد آسانسور شود.

✔ نکته ی مهم دیگری که باید از همان ابتدا در نظر گرفته شوذ این است که این آسانسور برای چه محیط و چه ساختمان با چه تعداد جمعیت و رفت و آمدی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد؟ مثلا بارها اتفاق افتاده است که برای یک ساختما بزرگ و پرجمعیت یک آسانسور با ظرفیت کم کار گذاشته شده و یا سرعت رفت و آمد آسانسور پایین و کند است.

✔ در حالی که باید یک آسانسور با سرعت بالا و ظرفیت بالا برای این ساختمان در نظر گرفته می شد.

✔ متاسفانه بسیار دیده شده که در یک ساختمان شیک با لوازم و مصالح با کیفیت یک آسانسور ضعیف کار نصب شده است. شما برای خرید آسانسور باید علاوه بر این که به ظاهر زیبا و فریبنده ی یک آسانسور توجه می کنید باید به کیفیت فنی آن نیز توجه کنید.

 

بررسی مشخصات فنی آسانسور ها در هنگام خرید

✔ کابین آسانسور

کابین آسانسور قسمتی است که معمولا با توجه به ظاهر ساختمان و محیط و دکوراسیون آن محیط انتخاب می شود. مثلا شما با توجه به دکوراسیون ساختمانتان سفارش کابین استیل را می دهید. در این مرحله به کیفیت کابین (کیفیت استیل استفاده شده) ،وزن نهایی کابین و موارد دیگری توجه می شود. و یا اینکه شما یک کابین شیشه ای سفارش می دهید که در این صورت نیز به موارد گفته شده ی قبلی باید توجه شود.

مطالعه کنید :  نصب آسانسور در کرج

 

✔ سرعت آسانسور

همانطور که پیش تر گفته شد سرعت آسانسور از آن مواردی است که باید جتما به آن توجه شود و برای ساختمان ها و مراکز شلوغ آسانسوری با سرعت بالا و متناست نصب شود. در مورد سرعت آسانسور عده ای به سیستم VVVF آسانسور توجه می کنند. سیستمVVVF مخفف عبارت variable voltage variable frequence  می باشد و به معنای ولتاژ متغیر و فرکانس متغیر می باشد. وظیفه ی سیستم VVVF این است که شتاب اولیه موتور را کم نماید و همینطور باعث افزایش  طول عمر آسانسور می شود و باعث جلوگیری از خرابی ها و تعمیرات ها بیش از حد آن می شود.  هزینه ی آن سنگین بوده اما به دلیل جلوگیری از خرابی ها و مزیت هایی که دارد خرید آن به صرفه است چرا که از هزینه های اضافی بعدی جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که تنها توجه به VVVF کافی نیست و برای یک انتخاب درست شما باید به نکات دیگری نیز توجه کنید.

 

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

 

✔ موتورگیربکس

عده ای از مشتریان و خریداران آسانسور نیز تنها به موتورگیربکس آسانسور توجه می نمایند که توجه تنها به این مورد نیز خوب نمی باشد. مصلا عده ای وقتی که یک موتور گیربکس با یک برند خاصی را می یابند به دیگر قطعات آسانسور توجه نمی کنند. اما به این نکته توجه نمی کنند که در بسیاری از موارد کیفیت و تاثیرات تابلو فرمان روی آسانسور خیلی بیشتر از موتور گیربکس می باشد. پس هنگام خرید آسانسور موتور استفاده شده در آسانسور، ساده ترین چیزها مانند پیچ و مهره های کار گذاشته شده در آن ، نحوه نصب آسانسور و دیگر موارد همگی در کیفیت نهایی آسانسور تاثز گذارند.

 

✔ گواهینامه ها و مدارک شرکت

اگر که قصد خرید آسانسور را دارید و می خواهید تهیه و نصب آسانسور خود را به یک شرکت بسپارید حتما باید به مدارک و گواهینامه های معتبر آن شرکت توجه کنید. آن شرکت باید یک شرکت مجاز و معتبر باشد و علاوه بر این سابقه ی کاری خوب و مشتریان راضی ای داشته باشد. این شرکت ها باید تمامی نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند چرا که کوچکترین خطا و سهل انگاری در تهیه و نصب آسانسور خسارات زیادی برجای خواهد گذاشت. برای خرید آسانسور قیمت ارزان آن را ملاک قرار ندهید چرا که این آسانسور ها عمر کوتاهی دارند و شما را مجددا متحمل هزینه ی دوباره می کنند. پارس ایمن بالابر یکی از شرکت های معتبر تهیه و نصب آسانسور در تهران می باشد که کلیه گواهی نامه ها و مدارک مورد نیاز را داشته و علاوه بر این مشتریان راضی زیادی را تا کنون جذب کرده است. شما می توانید پروژه آسانسور خود را با خیالی راحت به پارس ایمن بالابر بسپارید و نتیجه ای عالی و با کیفیت دریافت کنید. اولویت ما انجام تعهد کاری ، رضایت و ایمنی مشتریان ماست.

مطالعه کنید :  معرفی سریع ترین آسانسورهای جهان

چه آسانسوری با چه کیفیت و برای چند طبقه مناسب است؟

در این مقاله هدف ما راهنمایی شما برای یک خرید خوب آسانسور بود از این رو در ادامه به بررسی یکی از مهم ترین موضوعات می پردازیم. برای ساختمان هایی که بیشتر از 8 طبقه دارند و یا اینکه طول مسیر جرکتشان بیشتر از 24 متر می باشد شما باید دو دستگاه آسانسور را در نظر بگیرید و این حداقل قضیه می باشد. یعنی اگر ساختما تجاری باشد، مصلا پاساژ باشد، شما باید حداقل را 3 عدد آسانسور در نظر بگیرید چرا که در این مکان ها رفت و آمد و جابجایی بین طبقات زیاد است. و اما سرعت آسانسور باید چگونه باشد؟ سرعت آسانسور برای یک ساختمان 8 طبقه  و یا ارتفع و طول مسیر حرکت24 متر باید 0.64 متر بر ثانیه باشد. در ساختمان های 12الی 20 طبقه و یا طول مسیر 38 متر ، سرعت آسانسور باید حداقل 1کتر بر ثانیه باشد. اگر که آسانسورهای با سرعت های درست برای ساختمان ها نصب نشود شما مسیر طولانی ای را در راه خواهید بود تا به طبقه ی مورد نظرتان برسید و این یک ایراد اساسی برای آسانسورها می باشد.

 

قیمت خرید آسانسور

عوامل زیادی بر هزینه خرید آسانسور تاثیر گذار است . مانند جنس کابین( استیل، شیشه و یا غیره)، موتور گیربکس، VVVFآسانسور که پیشتر نیز گفتیم که خود به تنهایی هزینه ی زیادی داشت. به طور کلی از آن جایی که آسانسور ها قطعات متعدد و زیادی دارند و هر کدام از این قطعات برندهای گوناگون و کشور سازنده آن ها متفاوت است، و انواع ایرانی و یا خارجی دارند، از این رو قیمت هر آسانسور با توجه به قطعات استفاده شده در آن متفاوت است. جدای از قطعات استفاده شده در آسانسور، موارد دیگری نیز وجود دارند که هزینه آسانسور را مشخص می کنند مانند تعداد طبقات و ظرفیت قابل حمل آسانسور. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت آسانسور تاثیر گذار است، هزینه ی نصب آن و نگهداری آن می باشد.

مطالعه کنید :  آسانسور موتور گیربکس

مرکز خرید آسانسور در تهران

پارس ایمن بالابر یک شرکت ممتاز خرید آسانسور بوده و مشتریان زیادی دارد که همگی آن ها از پروژهای انجام شده شان توسط ما تهایت رضایت را دارند.اما چه چیزهایی پارس ایمن بالابر را تبدیل به یک شرکت معتبر نموده است؟ یکی از آیتم هایی که شرکت آسانسوری پارس ایمن بالابر را به یک شرکت معبر تبدیل نموده نمونه پروژه های انجام شده توسط این شرکت می باشد. کیفیت ، خوش قولی ، نوع رفتار و برخورد عوامل و کارکنان شرکت با مشتریان و قیمت خوب شرکت پارس ایمن بالابر از دیگر مواردی است که باعث برتری این شرکت شده است. تمامی مشتریانی که این شرکت داشته ، همگی از نحوه و روند انجام پروژه هایشان رضایت کامل را داشته اند این خود مهری تایید بر عملکرد پارس ایمن بالابر می باشد، و هیچ چیز برای ما بالاتر از رضایت مشتریان نیست.

شرکت آسنسور پارس ایمن بالابر  تمامی گواهینامه های معتبر را داراست . این شرکت از بهترین قطعات استفاده مینماید و تمامی استانداردهای روز دنیا را در آسانسورهای خود رعایت و پیاده سازی می نماید. افراد متخصص و حرفه ای، آموزش دیده و با مهارت با تعهد و وجدان کاری بالا در شرکت پارس ایمن بالابر فعالیت می کنند و شما با خیالی آسوده می توانید پروژه های کاری خود را به تیم ما بسپارید. این مجموعه در زمینه راه اندازی هم لیفت نیز فعالیت دارد.

آنچه برای پارس ایمن بالابر مهم است رضایت شما عزیزان و رعایت تمامی نکات و استانداردها برای ایمنی هرچه بیشتر. اگر که قصد خرید آسانسور را دارید کافیست با شماره های درج شده در سایت پارس ایمن بالابر تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی های لازم را از مشاوران ما بگیرید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

برخی از نمونه کابین های آسانسور پارس ایمن بالابر

کابین آسانسور (26)
کابین آسانسور (25)
کابین آسانسور (24)
کابین آسانسور (23)
کابین آسانسور (22)
کابین آسانسور (19)
کابین آسانسور (17)
کابین آسانسور (16)
کابین آسانسور (12)
کابین آسانسور (14)
کابین آسانسور (4)
کابین آسانسور (6)
کابین آسانسور (1)
کابین آسانسور (7)
کابین آسانسور (5)
کابین آسانسور (12)
کابین آسانسور (10)
کابین آسانسور (9)
کابین آسانسور (1)
کابین آسانسور (15)
کابین آسانسور (3)
5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.