هوم-لیفت-چیست؟

فروش انواع هوم لیفت

هوم لیفت آسانسور خانگی است که با داشتن ظرفیت مشخص نیاز روزمره افراد ساکن در یک ساختمان دو تا چهار طبقه را به خوبی پاسخ می دهد. مینی آسانسور یکی از ایمن ترین و کم مصرف ترین بالابرهایی است که همان امکانات آسانسور را به شکل راحت تری در دسترس افراد قرار می دهد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

زندگی شهرنشینی چالش های زیادی را با خود دارد، از جمله آن وجود ساختمان های چند طبقه با تعداد پله های زیاد است که برای بسیاری از افراد طی کردن آن کار مشکلی می باشد. فناوری هوم لیفت در این زمینه کمک بسیاری کرده و راحتی فوق العاده ای را فراهم آورده است.

با توجه به اینکه امکان طراحی آسانسور معمولی در همه ساختمان ها وجود ندارد، و نصب آسانسور نیازمند گذراندن مراحل فنی و دریافت استانداردهای مختلفی از جمله ارتفاع مشخص، تعداد طبقات معین، محل نصب از پیش تعیین شده و… می باشد، بسیاری از افراد از نعمت فناوری بالابرنده محروم هستند. اما آسانسور خانگی این مشکل را حل کرده است.

 

آسانسور هوم لیفت چیست؟

آسانسور هوم لیفت نوعی بالابر است که با سیستم هیدرولیکی هدایت و کنترل می شود و امکانات و طراحی آسانسور های معمولی را دارد، به همین خاطر با نام مینی آسانسور هم شناخته می شود. نحوه کارکرد و سیستم آسانسور خانگی و تجهیزات آن مشابه آسانسور معمولی است. به طوری که برای بسیاری از افراد تفاوت بین این دو محصول قابل تشخیص نمی باشد.

آن چیزی که درباره تجهیزات بالابرنده بسیار مهم است و اولین دغدغه ی برای مخاطب می باشد تامین امنیت جانی است، و نکته جالب آن است که هوم لیفت امنیت بسیار بالایی دارد، و حتی از آسانسور معمولی و یا همان آسانسور خانگی  هم ایمن تر بوده و امکان سقوط در آن تقریبا صفر می باشد.

 

آسانسور هوم لیفت در چه مکان هایی قابل نصب و اجرا است؟

افرادی که منزل دو طبقه دارند، شاید افسوس داشتن تجهیزاتی را داشته باشند که زحمت بالا رفتن از پله ها را برای شان کم کند، چون در چنین ساختمان هایی نه امکان نصب آسانسور معمولی وجود دارد و نه می توان درد و ناراحتی ناشی از طی طبقات را تحمل کرد، بنابراین بهترین گزینه استفاده از آسانسور خانگی هوم لیفت است.

مطالعه کنید :  معرفی آسانسور ازمیر ترکیه | تاریخی و دیدنی

به مرور زمان استفاده از طبقه دوبلکس به دلیل پله های آن، با رنج و سختی همراه می شود، و برخی از خانواده ها برای خلاصی از طی کردن پله، طبقه دوبلکس در خانه شان بلااستفاده می ماند، اما به کمک آسانسور خانگی می توان آسایش و راحتی را به خانه برگرداند.

برخی از ساختمان های پزشکی، فیزیوتراپی ها، خانه های سالمندان، مطب زنان، کلینیک های بیماری های خاص به شدت نیازمند نصب و اجرای هوم لیفت هستند. مینی آسانسور استفاده های زیادی دارد از جمله پل های هوایی که امروز کمتر کسی حاضر به بالا رفتن از پله های زیاد و خسته کننده آن است و همین امر آمار تصادفات را بالا برده، اما نصب بالابر هوم لیفت می تواند این معضل را برطرف کند.

افراد فنی و کسانی که نگاه دقیق تری به زندگی و کیفیت مناسب آن دارند، در خانه های دو سه طبقه ای که سالها از ساخت آن گذشته و فاقد آسانسور است، و یا منازلی که امکان نصب آسانسور در آن طراحی پیش بینی نشده، اولین ضرورت را وجود آسانسور هوم لیفت خواهند دید.

ویژگی هوم لیفت

  •  آسانسور خانگی بسیار کم صدا بوده، و حرکت یکنواخت آن باعث آرامش در هنگام استفاده می شود.
  •  مصرف برق در این گونه از آسانسورها بسیار پایین می باشد و این مصرف بهینه باعث استقبال مشتریان می شود. به طور میانگین مصرف برق در آسانسور هوم لیفت 40 درصد کمتر از آسانسور معمولی است.
  •  امنیت بالا یکی دیگر از ویژگی های مینی آسانسور است، که امکان سقوط در آن صفر می باشد.
  • اشغال فضای کم یکی دیگر از ویژگی های آن است. ابعاد آسانسور هوم لیفت کمتر از آسانسور معمولی است، و حداقل ابعاد هوم لیفت می تواند 66 سانتی متر باشد.
  • قیمت آسانسور هوم لیفت بسیار به صرفه بوده، و برای کسانی که هم بودجه مالی و هم تامین رفاه اهمیت دارند می توانند با بررسی لیست قیمت هوم لیفت به انتخاب مناسب بپردازند. به طور کلی قیمت آسانسور خانگی هوم لیفت بسیار ارزان تر از آسانسور معمولی است. پس بدون داشتن دغدغه قیمت هوم لیفت می توان برای نصب آن اقدام کرد.
مطالعه کنید :   نکات دانستنی در مورد آسانسور هتل

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مشخصات فنی هوم لیفت

همانطور که گفته شد، ظاهر هوم لیفت خانگی همانند آسانسور معمولی است بنابراین وجود حسگر پوششی در آن جلوه ی زیبا و کاربردی را به آن می‌دهد. داشتن سیستم پاراشوت و به عبارتی ضد سقوط موجب اطمینان خاطر بیشتری شده و با وجود سیستم برق اضطراری جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

روشنایی، قفل برقی، سیستم فرمان سفارشی از دیگر امکانات مینی آسانسور است. همچنین در مدت 60 دقیقه حداکثر 15 سانتی متر بر یک ثانیه را طی می کند که سرعت مناسب و ایده آلی است. ظرفیت بار آن در بالاترین فرض 500 کیلو گرم بوده و قدرت جا به جایی حداکثر 2 تا 6 نفر را دارد.

 

مزایای استفاده از هوم لیفت

مزایای استفاده از مینی آسانسور در فضای شهری و خانه های امروزی بسیار است و مهندسین ما در شرکت پارس ایمن بالابر تلاش کرده اند با طراحی مناسب، بهترین ابعاد هوم لیفت را ارائه داده و همچنین در قیمت هوم لیفت خانگی صرفه جویی لازم را بعمل آورند. هوم لیفت تهران یکی از ضروری ترین محصولات در زندگی ماشینی امروز است. خستگی و ناتوانی که ممکن است در میان تمام افراد دیده شود، ضرورت نصب و راه اندازی این سازه را بیشتر می کند.

مزایای استفاده از هوم لیفت عبارتنداز:

  • فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر برای ساکنان
  •  بالابردن ارزش ملک برای فروش و محبوبیت آن برای اجاره
  •  عدم نیاز به پرپایی موتور خانه
  •  دسترسی آسان به سیستم هدایت و کنترل
  • تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه
  • استفاده از برق تک فاز و مناسب برای کارکرد خانگی
  •  بدون نیاز به حفر چاله و حفره با عمق زیاد
  •  بدون نیاز به دیوار کشی و تخریب گسترده
  •  استهلاک پایین و عمر مفید و طولانی

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

انواع هوم لیفت کدام است؟

 آسانسور خانگی از نظر سیستم حرکتی و طراحی داخلی و طراحی بیرونی می تواند به دسته های مختلفی تقسیم شود. از نظر سیستم حرکتی برای ساختمان های بلند بالابر مینی آسانسور با سیستم کششی گیرلس مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختمان هایی که ارتفاع متوسطی دارد معمولا بالابر کششی گیربکس نصب می شود، و در ساختمان های کم ارتفاع هوم لیفت هیدرولیکی پاسخگو خواهد بود.

مطالعه کنید :  آیا سقوط آسانسور امکان دارد

از نظر طراحی داخلی بالابر می تواند ساده باشد و در طراحی آن کابین قرار داده نشود همچنین از سیستم غیر هیدرولیک استفاده گردد که به نسبت قیمت آسانسور  تمام شده آن بسیار ارزان تر خواهد بود. در نوع کابین دار آن برای بالابر هیدرولیک کابین طراحی می شود که این کار به امنیت محصول کمک بیشتری می کند.

در طراحی نمای بیرونی آسانسور خانگی می توان از محصولاتی مانند شیشه، استیل و pvc استفاده کرد. که نوع هوم لیفت شیشه ای آن جلوه ای بسیار شیک و زیبا دارد که در ویلاها و رستوران های و تالارهای پذیرایی می تواند ضمن رفاه بیشتری بر حس زیباشناختی و طراحی فضا تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

شرکت پارس ایمن بالابر با فعالیت گسترده خود یکی از پرکارترین سازنده هوم لیفت بوده و با ارائه خدمات صحیح و مهندسی شده، ساخت و اجرای هوم لیفت تهران و سایر نقاط را در رزومه کاری خود دارد.

شما با اطمینان به دانش و تخصص مهندسین ما می توانید در اسرع وقت به سفارش محصول خود اقدام کرده و با راهنمایی و همکاری گروه مهندسی که داری تجربیات زیاد در زمینه نصب و فروش این نوع بالابر هستند، آسایش و راحتی را به خود و خانواده تان هدیه دهید.

 

قیمت هوم لفت 

قیمت های انواع آسانسورهای هوم لفت با توجه به نواسانت ازر متفاوت خواهد بود، همچنین هزینه نصب و راه اندازی آن نیز به هزینها اضافه خواهد شد، قیمت آسانسورهای هوم لفت و قیمت آسانسور خانگی  شرکت پارس ایمن بالابر با توجه به نوع آسانسور، موتور آن، ابعاد، ارتفاع کار و خیلی موارد دیگر این قیمت بیشتر خواهد شد. جهت اطلاعا از قیمت روز آسانسور همین الان با ما تماس گرفته تا ضمن مشاوره شما در مورد انتخاب آسانسور خود، از آخرین قیمت های آنها نیز خبردار شوید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

لیست قیمت هوم لیفت

جهت دریافت قیمت های ریز حتما با شماره های درج شده ما در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با توجه به مشخصات هوم لیفت مورد نظر شما قیمت دقیق آن را خدمت شما اعلام نمایند.

 

برخی از نمونه پروژه های نصب هوم لیفت پارس ایمن بالابر

آسانسور-هوم-لیفت
بالابر-هیدرولیکی-خانگی
هوم لیفت (1)
هوم لیفت (4)
هوم لیفت (2)
هوم لیفت (1)
هوم لیفت (3)
بالابر-خانگی-هیدرولیکی
بالابر خانگی هیدرولیکی (4)
آسانسور خانگی (9)
آسانسور خانگی (8)
آسانسور خانگی (7)
آسانسور خانگی (6)
آسانسور خانگی (5)
آسانسور خانگی (4)
آسانسور خانگی (3)
آسانسور خانگی (2)
آسانسور خانگی (1)
بالابر هیدرولیک خانگی (3)
بالابر خانگی (2)
بالابر خانگی (3)
بالابر خانگی (2)
بالابر خانگی با کابین (1)
آسانسور-هیدرولیکی-خانگی
بالابر خانگی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر-خانگی
بالابر خانگی
فروش آسانسور خانگی
4.4/5 - (7 امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.