آسانسور وینچی

فروش آسانسور در انواع مدل ها

شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه فروش آسانسور فعالیت دارد. این شرکت وارد کننده و تولید کننده انواع آسانسور می باشد. از عواملی که در فروش آسانسور فروشگاهی  موثر است عبارت است از: قطعات آسانسور، موتور آنسانسور، نوع آسانسور، ظرفیت آسانسور و …

لیست قیمت انواع آسانسور در ۱۴۰۲

به دلیل نواسانات نرخ ارز کشور و متغیر بودن قیمت ها فقط کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید 

شماره های تماس:

09122876989

02142230000

02188023439

02188332416

عوامل مؤثر در قیمت خرید آسانسور

  • نوع آسانسورها
  • قطعات به کار رفته در ساخت آن ها
  • شرکت فروشنده
  • تعداد طبقات
  • اندازه کابین آسانسور
  • بررسی هزینه ساخت و نصب آسانسور

فروش انواع آسانسور

مشخصات آسانسور کششی

نیروی محرکه آسانسورهای کششی، یک موتور الکتریکی است که اغلب در قسمت بالای چاه آسانسور و در موتورخانه تامین می شود. بر روی فلکه این موتور چند کابل فولادی موجود است که از یک سو به کابین آسانسور و از سوی دیگر به وزنه های آسانسور که در داخل قابی فلزی قرار دارند، متصل است.

 کمک به بالا بردن آسانسور دلیل وجود وزنه در سیستم آسانسور می باشد در غیر این صورت جهت این کار لازم است موتورهای با توان بالا با کیلو وات بالا به کار برده شود. در نتیجه با این روش توان موتور استفاده شده کاهش می یابد.

آسانسورهای کششی در ایران از پر فروش ترین آسانسور در ایران می باشد. آسانسور کششی در انواع مختلف آسانسورهای کششی گیربکس دار، آسانسورهای کششی گیر لس، آسانسورهای بدون موتورخانه و آسانسورهای بالابرنده می باشند.

آسانسورهای وینچی (کششی) توسط یک زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و هر گونه نیروی رانشی به گونه ای غیر از اصطحلاک به آن وارد می شود. قاب وزنه در این گونه آسانسورها وجود ندارد.

چنانچه شما نیز برای ساختمان خود نیاز به آسانسورهای کششی داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. شرکت آسانسور پارس ایمن بالابر  ارائه دهنده انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت می باشند.

 

مشخصات آسانسور مغناطیسی

در آسانسورهای مغناطیسی، تجهیزات قرار گرفته شده بر روی دیوار چاه آسانسور و ریل ها با مغناطیس دائم حکم استاتور موتور و کابین آسانسور حکم روتور را دارد. با متصل شدن جریان برق به استاتور، باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده و به روتور القا می شود.

مطالعه کنید :  بررسی استاندارد آسانسور ها

میدان مغناطیسی به وجود آمده در قسمتی قطع و با القای جریان برق توسط سیم پیچ های استاتور، سیم پیچ های قرار گرفته بر روی روتور باردار شده و باعث به حرکت در آمدن کابین می شود. در نتیجه در این آسانسورها قطعاتی مانند وزنه تعادل، موتورخانه، کابل فولادی و … وجود نخواهد داشت. این آسانسورها دارای ایمنی بسیار بالاتر از آسانسورهای معمولی بوده و به همین دلیل از قیمت بالا تری نیز برخوردار می باشد.

شرکت پارس ایمن بالابر دارای سابقه طولانی در زمینه فروش و نصب انواع آسانسورها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

 

مشخصات آسانسور خانگی

با نصب و خرید آسانسور خانگی، شما می‌توانید به راحتی در سراسر خانه حرکت کنید، بدون اینکه نگران پله‌ها یا فاصله‌های طولانی بین اتاق‌ها و طبقات باشید.

 

مشخصات آسانسور پنوماتیک

آسانسورهای پنوماتیک جدیدترین نوع آسانسور می باشد. در این نوع آسانسور، توسط نیروی پنوماتیک، کابین جابجا می شود. در صورتی که شما هم برای ساختمان خود خواهان خرید این نوع آسانسور می باشید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا مهندسین ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و با اندازه گیری ابعاد محل نصب اقدام به نصب آسانسور نمایند. در صورت خرید آسانسور از شرکت پارس ایمن بالابر خدمات نصب آن رایگان به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

 

مشخصات آسانسور شیشه ای

عده ای از افراد برای ساختمان خود به دنبال آسانسوری هستند که زیبایی ساختمان را افزایش دهد. آسانسورهای شیشه ای مناسب ترین گزینه برای این افراد می باشند. این آسانسورها علاوه بر زیبایی از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

شرکت پارس ایمن بالابر سازنده زیباترین و ایمن ترین آسانسورهای شیشه ای می باشند.

مشخصات آسانسورهای بیمارستانی

آسانسورهای بیمارستانی مخصوص حمل بیمار می باشد و در انواع مختلف آسانسورهای برانکا بر و آسانسورهای حمل تخت موجود می باشد. . یکی از مشخصات این نوع آسانسورها سرعت آهسته آن ها می باشد و مخصوص حمل بیماران، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان می باشند.

مطالعه کنید :  دلایل لرزش کابین آسانسور

 

مشخصات آسانسورهای بیمارستانی حمل تخت

این نوع آسانسورها در سایزهای بزرگ بوده و مخصوص حمل تخت بیمار می باشند. این آسانسورها اکثرا دارای دو درب ورودی عقب و جلو می باشند.

آسانسورهای بیمارستانی برانکا بر: سایز این نوع آسانسورها از آسانسورهای حمل تخت کوچک تر بوده و این آسانسورها در دو نوع هیدرولیکی و کششی وجود دارند. چنانچه شما نیز برای بیمارستان خود نیاز به آسانسور دارید می توانید از ما کمک بگیرید.

 

مشخصات آسانسورهای هیدرولیک

حرکت به سمت بالا و پایین در این آسانسورها به وسیله جک هیدرولیک انجام می شود. در این نوع آسانسورها یک موتور سه فاز غلتان در روغن به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص که به نام پاور یونیت نام دارد موجود می باشد. تامین فشار روغن جهت جک هیدرولیک از وظایف این موتور می باشد.

در حرکت رو به بالای این آسانسور موتور روشن می شود و در حرکت رو به پایین نیازی به روشن کردن موتور نمی باشد. آسانسور هیدرولیکی در انواع مختلف آسانسورهای هیدرولیکی بدون چاله، آسانسور های هیدرولیکی تلسکوپی، آسانسورهای غیر تلسکوپی و آسانسورهای طنابی می باشد.

شرکت پارس ایمن بالابر دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش و نصب آسانسورها بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید برای خرید آسانسور هیدرولیک با ماشورین ما مشورت کنید.

 

مشخصات آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی یکی دیگر از انواع آسانسور ها می باشد که جهت جابه جایی وسایل و حتی اشخاص در انبار ها و کارگاه های بزرگ استفاده می شود. شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه فروش آسانسور های کارگاهی نیز فعالیت دارد.

 فروش انواع آساسنسور در ابعاد مختلف با قیمت های رقابتی

شرکت پارس ایمن بالابر 

 

 

جهت سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید

نحوه خرید آسانسور و قطعات

در ابتدا لازم است کاربری آسانسور را برای محل مورد نظر خود مشخص کنید سپس با کارشناسان پارس ایمن بالابر در ارتباط باشید و محصول خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان به دست شما برسد.

مطالعه کنید :  آسانسور حیاطی

نصب آسانسور توسط شرکت پارس ایمن بالابر

جهت نصب آسانسور، ابتدا تکنسین با بررسی ابعاد آسانسور و بررسی محل نصب و اندازه گیری های محلی که آسانسور در آن قرار می گیرد، شروع به ساخت آسانسور می نماید و در آخر نیز آسانسور را در محل مورد نظر نصب می نماید. شرکت پارس ایمن بالابر یکی از شرکت های معتبر در شهر تهران می باشد که در زمینه ساخت و راه اندازی و نصب انواع آسانسور ها فعالیت دارد. مشتریان عزیزی که خواهان ساخت آسانسور برای ساختمان خود هستند، شرکت پارس ایمن بالابر  بهترین خدمات را به آن ها ارائه می دهد تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

نمایندگی فروش آسانسور در تهران

شرکت پارس ایمن بالابر یکی از بهترین نمایندگی های فروش آسانسور در تهران  دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه ساخت و راه انداززی و نصب انواع آسانسورها بوده و دارای بهترین و مجرب ترین مهندسین برای نصب می باشند و دارای تخصص در زمینه انواع آسانسورها بوده و به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین آسانسور برای ساختمان شما کمک می کنند. در صورت خرید از این شرکت کلیه خدمات نصب به صورت رایگان انجام می شود. در صورت نیاز به مشاوره، نصب و یا خرید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مزیت شرکت آسانسور پارس ایمن در تهران

اگر به دنبال یک گزینه قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید ما در  شرکت پارس ایمن بالابر خدمات با کیفیت به شما ارائه می دهیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آسانسور جدید شما را با بهترین قیمت بالابر و آسانسور با بالاترین کیفیت و در صورت لزوم پشتیبانی و کمک فنی ارائه می دهد.

 ما به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان افتخار می کنیم و آماده پاسخگویی به سوالات یا نگرانی های شما در این مسیر هستیم. پارس اسمن بالابر همچنین طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که برای رفع تمام نیازهای شما طراحی شده اند.

دیگر نمونه پروژه های نصب آسانسور پارس ایمن بالابر

کابین آسانسور (6)
کابین آسانسور (23)
آسانسور اوت دور
فروش آسانسور خانگی
آسانسور
بالابر خانگی (3)
بالابر خانگی (2)
لیست قیمت کابین آسانسور (9)
بالابر خانگی با کابین (1)
کابین-بالابر-(4)
کابین آسانسور (7)
عکس کابین آسانسور (9)
5/5 - (3 امتیاز)

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.