بالابر-کارخانه

بالابر کارخانه ای

راه حلی ساده به جهت جابه جایی بار، وسایل و افراد در بین طبقات و ارتفاعات مختلف استفاده از انواع بالابر می باشد. بالابر ها انواع مختلفی دارند که از هر کدام می توان در مکان های مختلف متناسب به نیاز و کاربرد آنها استفاده کرد. بالابر کارخانه یکی دیگر از انواع بالابر هایی است که امروز کاربرد زیادی دارد. از این نوع بالابر همانطور که از اسمش مشخص است، در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی استفاده می شود تا بتوانند جهت حمل بارهای سنگین و افراد به راحتی در ارتفاعات استفاده کنند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر کارخانه هیدرولیک

یکی از انواع بالابر های صنعتی مورد استفاده که امروز طرفداران و کاربرد های زیادی دارد بالابر کارخانه هیدرولیک می باشد. در اکثر کارخانه ها حجم کارها زیاد است و همین امر سبب شده است تا صاحبان کارخانه را به فکر ا اندازد تا برای راحتی بیشتر و تسریع در جابه جایی وسایل در بین طبقاط و فواصل زیاد از بالابر کارخانه ای استفاده کنند. بالابرهای آکاردئونی عمر زیادی داشته و همچنین سازه فولادی آن ها بسیار قدرتمند است در ضمن توانایی تحمل وزن های بسیار سنگین را نیز دارد این مکانیز برای بالابرهای کارخانه ای بهترین نوع عملکرد است، این قیچی های هیدرولیکی اینگونه بالابر ها را در ابعاد و ظرفیت های مختلف می سازند.

 

بیشترین استفاده این نوع بالابر ها در مراکز صنعتی، گارکاه ها می باشد. استفاده از بالابر ها سبب افزایش سرعت در جابجایی وسایل و کالا ها می شود. پارس ایمن بالابر یکی از فعال ترین مجموعه ها در صنعت بالابر می باشد. این مرکز آمادگی کامل برای طراحی و ساخت و راه اندازی و نصب را بر عهده دارد. شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما از خدمات و تجهیزات انواع بالابر و متعلقات آن مطلع شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطالعه کنید :  آیا می دانید بهترین برند موتور آسانسور کدام است ؟
بالابر کارخانه هیدرولیک (4)
بالابر کارخانه هیدرولیک (3)
بالابر کارخانه هیدرولیک (6)

ساخت، نصب و راه اندازی انواع بالابرهای صنعتی و کارخانه ای با قیمت های مناسب به همراه بیمه

 

پارس ایمن بالابر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

با وجود صدها مدل لیست متنوعی از انواع بالابرهای هیدرولیک کارشناسان ما گزینه ای مناسب در اختیار شما قرار می دهند شما می توانید با خرید از این مجموعه از خدمات پس از فروش و بیمه یکساله  پارس ایمن بالابر استفاده کنید. شما می توانید انواع بالابرهای هیدرولیکی، بالابر صنعتی، بالابرهای فروشگاهی، بالابر عمودبر، بالابر معلولین را در مدل های مختلف به ما سفارش دهید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مدل های بالابر کار خانه

بالابر کارخانه متحرک

✔ بالابرکارخانه هیدرولیکی

✔ بالابر کارخانه شیشه ای

✔ بالابر کارخانه کابین دار

✔ بالابر کارخانه ساده

 

ساخت بالابر کارخانه

مرکز ما تکنسینی خبره به جهت اندازه گیری ابعاد بالابر به محل اعزام می کند ما بعد از بررسی و اندازه گیری های لازم شروع به طراحی و ساخت بالابر می کنیم، بالابر کارخانه ای در 10 روز کاری ساخته و آماده نصب می شود. در ضمن برای نصب بالابر کارخانه ای، مجدد تکنسین ما به محل می اید و بالابر را در کمتر از 1 روز در محل مورد نظر نصب می کند.

ویژگی بالابر کارخانه ای

✔ دارای ریل آسانسوری

✔ حرکت روان و آرام

✔ بدون لرزش و کم صدا

✔ بالابر مخصوص حمل بار

✔ نـصب راحت و سـریع

سازگار با گرمای تولیدی پکیج شوفاژکار

✔ ارتفاع جهت جابجایی تا 12 متر

مطالعه کنید :  ویژگی های بالابر ثابت باری

✔ ظرفیت بالا

✔ بـرق مصـرفی سـه فاز

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

قیمت بالابر کارخانه

هزینه بالابر کارخانه ای به ابعاد ، جنس و امکانات آن بستگی دارد،مثلا بالابر کارخانه هیدرولیک نسبت به نوع سادش گران قیمت تر است. همچنین هزینه دستمزد و ایاهاب ذهاب را نیز به هزینه ها اضافه کنید. جهت کارشناسی و مشاوره از طریق تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید .

شرکت پارس ایمن بالابر با داشتن متخصین حرفه ای در زمینه ساخت و نصب انواع بالابر خانگی ، بالابر برقی، آسانسور هیدرولیکی و … بهترین و با کیفیت ترین امکانات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

دیگر نمونه های بالابر کاخانه ای پارس ایمن بالابر

بالابر کارخانه هیدرولیک (4)
بالابر کارخانه هیدرولیک (3)
بالابر کارخانه هیدرولیک (6)
بالابر کارخانه هیدرولیک (7)
بالابر کارخانه هیدرولیک (5)
بالابر کارخانه هیدرولیک (2)
بالابر کارخانه هیدرولیک (1)
بالابر کارخانه ای (9)
بالابر کارخانه ای (8)
بالابر کارخانه ای (1)
بالابر کارخانه ای (2)
بالابر انبار 2

ساخت، نصب و راه اندازی انواع بالابرهای صنعتی و کارخانه ای با قیمت های مناسب به همراه بیمه

 

پارس ایمن بالابر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.