بالابر صنعتی متحرک چیست؟

بالابر-صنعتی-متحرک

ممکن است از خود بپرسید  بالابر صنعتی متحرک چیست ؟ این وسیله یک سیستم صنعتی نوین است که می تواند بار یا افراد را در ارتفاع های مختلف به صورت عمودی جابجا کند.  بالابرها انواع گوناگونی دارند که بسته به نیاز شما متفاوت می باشند.  پارس ایمن بالابر بیش از ۱۲ سال سابقه در طراحی و نصب آسانسور های مختلف و همچنین انواع  بالابر  دارد . در ادامه به معرفی انواع بالابرصنعتی صنعتی می پردازیم.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

موارد استفاده از بالابر صنعتی متحرک

این بالابر ها بسیار  ایمن تر از روش های سنتی و قدیمی مانند داربست و نردبان می‌باشند . همچنین استفاده از آنها بسیار راحت تر بوده و سرعت کار بالا می رود. بالابر صنعتی متحرک در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند.

بر اساس استفاده های مختلفی  که از این دستگاه می‌شود، آن را به انواع مختلفی از جمله بالابر قیچی چرخدار ، بالابر متحرک ریلی ، بالابر مفصلی،  بالابر پشت خودرو و استاکر ها تقسیم کنند. تمامی این بالابر ها توسط مهندسین و متخصصین مجموعه پارس ایمن بالابر تولید می شوند..  همچنین پیش از انجام کار تیم مشاوره ما به صورت رایگان به شما کمک می کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

فروش استاکر بالابر صنعتی متحرک

از استاکرها  برای حمل بارهای سنگین در ارتفاعات استفاده می کنند.  این بالابر ها معمولا در دو مدل برقی و دستی طراحی و تولید می شوند . این بالابر ها قابلیت حمل 3 تن بار را دارند و ارتفاع آن ها با توجه به نیاز و تعداد طبقات متغیر است .

معمولاً این بالابرها به صورت وارداتی به ویژه از کشورهایی مانند چین وارد میشود  که در این صورت گارانتی و خدمات پس از فروش برای آنها ارائه نمی‌شود. یعنی زمانی که از کارکرد دستگاه راضی نباشید و یا قطعات آن معیوب باشند، نمی توانید کاری کنید .

پارس ایمن بالابر  استاکر ها را در انواع برقی و دستی آن طراحی و تولید می‌کند. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن تا یک سال  به صورت رایگان انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت وسیله را خریداری و از آن استفاده نمایید .

مطالعه کنید :  بالابر رستوران

 

حتما بخوایند: بالابر نفر بر هیدرولیکی 

بالابر صنعتی متحرک ریلی

بالابر متحرک ریلی یا ستونی قیمت پایین تری نسبت به باقی مدل ها دارد . گاهی این مدل به صورت تک ریلی ساخته می شود و تا ارتفاع ۱۰ متر را ساپورت میکند.  بالابر متحرک ریلی زمانی که دو ریل داشته باشد، می تواند ارتفاع ۱۴ متر را نیز طی کند،  حتی می شود آن را تا ۲۰ متر هم بالا ببرید . نیروی این دستگاه از طریق  برق تک فاز  تامین می شود . یکی از معایب آن ازدیاد ابعاد در هنگام جمع شدن است. لازم به ذکر است که ارتفاع جمع شده آن ۲ متر می باشد .

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر صنعتی متحرک قیچی 

این مدل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  بالابر متحرک مدل قیچی چرخ دار است و ابعاد جمع شونده آن کم هستند بنابراین   جای زیادی نمی گیرد. همین نکات و  مقاوم بودن آن باعث پر طرفدار شدن این وسیله شده است. تعداد قطعاتی که به قیچی معروف هستند، در این بالابر با توجه به ابعاد کفی دستگاه تعیین می شود. هرچه کفی کوچکتر باشد زمانی که بزرگتر است قیچی ها کمتر و در نتیجه هزینه پایین می آید ارتفاع ۲۲ متر را طی می کند .

انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از طریق برق شهری تامین می شود.  پارس ایمن بالابر در طراحی و ساخت بالابر متحرک مدل قیچی بهترین متریال ها و طراحی را به کار می گیرد  تا عمر آن بیشتر شده و کارایی این وسیله افزایش یابد.  مهندسان  این مجموعه  با مهارت و دانش بسیار بالا تمامی مراحل را را به دقت بررسی می‌کنند تا محصول با بهترین کیفیت ساخته و نصب  شود.

 

بالابر صنعتی متحرک مفصلی 

این بالابر خود دارای انواع مختلفی از جمله بالابر های عنکبوتی  ، بالابر های تلسکوپی و مفصلی می باشند. نکته جالب توجه درباره این بالابرها این است که هم به صورت عمودی و هم در صورت نیاز به صورت افقی حرکت می کنند.  طراحی این بالابر ها به صورتی است که شما می توانید حتی در محل های شلوغ  ودر محدوده وسیع، در نقاط و مکانی که مورد نظرتان است، حرکت کنید .

مطالعه کنید :  بالابر معلولین

این بالابر با توجه به طراحی و کارکرد هایش بسیار گران است و معمولاً به صورت واردات  وارد چرخه بازار می شود . پارس ایمن بالابر افتخار این را دارد که این نوع آسانسور را در کشور تولید و با قیمتی بسیار به صرفه تر عرضه کند.

 

بالابر  متحرک خودرو 

این وسیله بسیار کاربردی است و به ایمنی حوادث کمک شایانی می کند. بالابر های متحرک امکان جابجایی به طبقات مختلف را داشته و تا 16 متر ارتفاع را ساپورت می کنند . از این وسیله در عملیات آتش نشانی و شهری استفاده می شود .

مجهز بودن بودن این وسیله جزو الزامات آتش نشانی ها محسوب شده و می تواند حوادث ناگوار را مدیریت کند. بسیاری از مرگ و میر ها به علت افتادن از ارتفاع می باشد که در صورت وجود چنین وسیله ای نیاز نیست نگران اتفاقات باشیم و می توانیم تلفات را به شکل قابل توجهی کاهش دهیم.

 الابر های متحرک قیچی و یا مفصلی می توانند روی انواع خودروهایی مانند نیسان و کامیون سوار شوند و مورد استفاده قرار گیرند.  شرکت پارس ایمن بالابر این بالابرها را طراحی کرده و با بهترین قطعات تولید می کند.

 

حتما بخوانید: بالابر خودرو

قیمت بالابر صنعتی متحرک

با توجه به نیاز، نوع آسانسور، ابعاد و مواد به کار گرفته شده در بالابر مورد نظر، قیمت بالابر متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دقیق پروژه ی خود، می توانید با ما تماس بگیرید و طی یک جلسه ی مشاوره ی رایگان همه ی جوانب از جمله قیمت بالابر محرک صنعتی را نیز متوجه شده و بعد تصمیم گیری نمایید.

مطالعه کنید :  همه چیز درباره نحوه کار آسانسورها

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مزایای شرکت پارس ایمن بالابر

شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه طراحی و نصب انواع بالابر و آسانسور فعالیت می کند.  تیم حرفه‌ای این مجموعه با توجه به نیاز و درخواست مشتریان گرامی آسانسورها و بالابر ها را در انواع مختلف طراحی و تولید می کنند.

مواد به کار گرفته شده در محصولات ما از بهترین قطعات می باشند و کارکرد آنها کاملاً عالی و تضمین شده است . تمامی افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند در این زمینه سابقه و مهارت کافی دارند و می توانند محصولات باکیفیت و با دوام تولید کنند .

 

خدمات پس از فروش بالابر متحرک صنعتی  

زمانی که این مجموعه با شما  قرارداد می بندد ، تمامی مراحل و خدمات پس از فروش را تا یکسال به صورت رایگان انجام می دهد. گارانتی محصولات می‌تواند  خیال شما را بابت کیفیت بالابر های این مجموعه راحت کند.

 

مشاوره رایگان   

ممکن است با توجه به  نیازتان  نتوانید به تنهایی انتخاب مناسبی داشته باشید . در این جا مشاورین ما  که در این زمینه تخصص و تجربه بالا دارند،  شما را راهنمایی می کنند . همچنین شرکت ما مشاوره رایگان حضوری داشته و تا تصمیم گیری نهایی کنار شما  خواهیم بود .

 

چرا باید پارس ایمن بالابر اعتماد کنید؟

پارس ایمن بالابر ۱۲ سال سابقه  کارا درخشان در زمینه تولید و نصب آسانسور و انواع بالابر ها دارد.  بسیاری از افراد خوش نام و مهندسین خبره در این شرکت فعالیت می‌کنند . همچنین ۱۸۰۰ پروژه اجرایی توسط افراد این مجموعه  با موفقیت به انجام رسیده است.  رضایت ۹۵ درصدی مشتریان گرامی می تواند گواه کیفیت کار این مجموعه باشد. همچنین این شرکت در بیش از ۷۰ شهر به ارائه خدمات و اجرای پروژه پرداخته است. در صورت نیاز به  مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های زیر  با ما تماس بگیرید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

 

بالابر هیدرولیکیبالابر هیدرولیکیبالابر هیدرولیکیبالابر هیدرولیکیبالابر هیدرولیکی

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.