بالابر خودرو

بالابر خودرو چیست؟

بالابر خودرو یا جک پارکینگی و یا جک بالابر خودرو ساختمان جهت بالا بردن خودرو در ارتفاعی خاص کاربرد دارد. این بالابرها در پارکینگ هایی که فضای کم دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه بسیاری از ساختمان های ساخته شده و یا در حال ساخت، جهت حذف فضای اضافی توسط پارکینگ ها، ترجیح می دهند از این بالابر در پارکینگ های خود استفاده کنند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر خودرد معمولا توانی بالای دو و نیم تن دارد و ابعادش کفی آن چیزی در حدود 2 تا 2/5 در 5/5 می باشد، انواع بالابر و انواع بالابر های خودرو به صورت است که به صورت دو توقفه یا سه توقفه کار می کنند به عنوان مثال دو تا یا سه تا ماشین روی هم قرار می گیردند. یکی دیگر ازمدل های آن داخل زمین می رود و مئل دیگر از زمین بیرون می آید. دستگاه حال بالابر هیدرولیکی دارد، ارتفاع آن برای ناشین های شاستی کوتاه حداقل 3/5 متر ارتف6اع برای دوتا ماشین و برای ماشین های شاستی بلند 4/5 متر باید ارتفاع داشته باشد.

پاور یونیت این دستگاه ایتالیایی و آلمانی، ترک کار می شود، بالابر های خودرو دارای گارانتی می باشد برای برند ترک گارنتی حدود 12 ماه و برای برند های ایتالیایی حدود یکسال نیم برای برند های آلمانی دو ساله می باشد. و مدت زمان ساخت حدود یک ماه می باشد.

-بالابر-خودرو-بر-هیدرولیک-(1)
-بالابر-خودرو-بر-هیدرولیک-(2)

انواع بالابر خودرو بر

بالابر خودرو هیدرولیکی

سیستم هیدرولیک تا ارتفاع ۳ طبقه

ارتفاع مورد نیاز در بالابر هیدرولیک از نخستین توقف تا زیر سقف مصادف است با ۳.۳۰

در این بالابرها برای موتور بالابر خودرو اتاقکی در ابعاد حداقل ۵/۳*۸/۱ سانتی متر در جوار داکت بالابر با نور و تهویه مناسب در نظر گرفته شود.

بالابر خودرو کششی

سیستم کششی بیش از ۳ طبقه

طبیعی است که در صورت استفاده از این سیستم، قرار دادن موتورخانه باید بر اساس استانداردهای لازم انجام شود. ارتفاع مورد نیاز در این بالابرها از نخستین توقف تا زیر سقف مصادف است با ۸۰/۵

فروش بالابر خودرو

انواع بالابر خوردرو از نظر کاربرد:

بالابر خودرو تعمیرگاهی

بالابر خودرو در ساختمان

بالابر خودرو پارکینگی

بالابر خودرو سنگین

بالابر پارکینگی ماشین
بالابر پارکینگی ماشین
بالابر پارکینگی ماشین

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مزایای استفاده از بالابر خودرو شرکت پارس ایمن بالابر: 

صرفه جویی در فضا

در گذشته بخش وسیعی از ساختمان به پارکینگ خودروها اختصاص داده می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن بالابر پارکینگی، ساختمان سازها ترجیح می دهند به جای صرف فضای ساختمان خود جهت پارکینگ از بالابر خودرو استفاده کنند.

 

✔ بالا رفتن سرعت پارک

از دیگر مزیت های بالابر خودرو، افزایش سرعت پارک می باشد. با توجه به مکانیزم های به کار رفته در این بالابرها افزایش سرعت پارک را به همراه دارند.

 

✔ افزایش ظرفیت پارکینگ

این بالابرها باعث می شود، ظرفیت پارکینگ ها زیاد شده و ماشین های بیشتری بتوانند در این پارکینگ ها جای گیرند. به طور کلی می توان گفت با استفاده از این بالابرها ظرفیت پارکینگ ها دو برابر می شود.

✔ افزایش پرستیژ ساختمان

این پارکینگ ها باعث زیباتر و شیک تر شدن پارکینگ ها می شود. با توجه به قرار گیری این جک ها در ساختمان، این امکان وجود دارد که ساخت بالابرها با نظر و مطابق با سلیقه مشتری طراحی گردد تا افزایش زیبایی نمای ساختمان را به همراه داشته باشد.

 

✔ امنیت بالا

این پارکینگ ها دارای استقامت بالایی بوده و قابلیت بالا بردن ماشین های با وزن بالا را دارند. بنابراین این بالابرها دارای امنیت بالایی می باشد. همچنین این بالابرها در هنگام طراحی در اطراف آن گاردریل تعبیه شده تا باعث بالا رفتن امنیت خودرو شود و علاوه بر آن، این بالابرها قابلیت نگهداری خودروهایی با تمام وزن و مدل را دارند.

 

✔ قدرت بالا

بالابرهای خودرو به دلیل مصالح به کار رفته در آن دارای قدرت بالایی می باشد. قدرت بالای و طراحی خاص و منحصر به فرد  این بالابرها باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است. در صورتی که قصد خرید بالابر را دارید مجموعه ما گزینه مناسبی می باشد.

 

✔ نگهداری آسان

این بالابرها به دلیل استفاده از مصالح مرغوب در ساخت آن دارای کیفیت بالایی بوده و نگهداری آن بسیار آسان و راحت می باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مشخصات بالابر خودرو شرکت پارس ایمن بالابر :

استفاده از مواد درجه یک در ساخت آن

مطالعه کنید :  بالابر جکی

راه اندازی و نصب راحت و سریع

قابلیت جابجایی آسان

مجهز به سنسور اتوماتیک کنترل ارتفاع در مکان های بسته

مجهز به قفل الکتریکی و قفل اتوماتیک

قابل نصب در محیط های گوناگون

قابلیت نگهداری و حمل انواع خودروها با وزن های گوناگون

کاربرد راحت و ایمن  تنها به وسیله فشردن یک دکمه

مجهز به گاردریل در اطراف اتومبیل

استفاده از رنگ خودرویی و سند بلاست

کیفیت بالا

عمر طولانی

دارای سیستم فرود اضطراری در هنگام قطع برق

مجهز به میکروسوییچ

دارای کلید توقف اضطراری

دارای سیستم ضد انفجاری

ساخت، فروش و نصب انواع آسانسور و بالابر خودرو 

به همراه بیمه و خدمات پشتیبانی و قیمت های رقابتی

 

جهت سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید

آسانسور پارکینگ
آسانسور پارکینگ
پارکینگ اسانسوری

دلیل برتری بالابر خودرو پارس ایمن بالابر نسبت به سایر بالابر ها: 

امنیت بالا

دقت در کنترل

قیمت مناسب

ساخت و راه اندازی در کمترین زمان

نصب راحت و سریع

طرحی ساده

 

ظاهر بالابر خودرو

پارکینگ اسانسوری

از آن جا که بالابرهای خودرو یا جک قیچی بالابر خودرو  در داخل ساختمان قرار می گیرد، لازم است علاوه بر قدرت و استحکام دارای ظاهری زیبا و شیک باشد و به عنوان یک وسیله تزیینی در پارکینگ قرار داده می شود. این بالابرها قابلیت طراحی ظاهری شیک مطابق با سلیقه مشتری را دارد.

 

اجزای بالابر خودرو بر

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

الکتروموتور در سیستم هیدرولیک

با توجه به این که فشار این سیستم در بالابر خودرو بیشتر از ۴۰ بار نمی شود، در نتیجه به کارگیری پمپ دنده ای، بهترین گزینه می باشد. برای کارکرد بیشتر این سیستم باید به صورت مرتب تمیز شده تا گرد و غبار به آن آسیبی نرساند.

 

جک هیدرولیک در سیستم هیدرولیک

این جک باعث بالا رفتن کفی بالابر شده و جنس شفت این جک ها از کروم می باشد. ساخت این جک باید به صورت اصولی و صحیح انجام شود زیرا در صورت عدم ساخت صحیح، می تواند آسیب های جدی ای به شما رسانده و ضرر زیادی به شما وارد کند.

 

شیر هیدرولیک در سیستم هیدرولیک

شیر هیدرولیک از حساس ترین قسمت یک بالابر خودرو می باشد که به جک هیدرولیک دستور صادر می کند و باعث بالا و پایین رفتن کاراسلینگ می شود.

مطالعه کنید :  تفاوت موتور گیرلس و گیربکس آسانسور چیست ؟

 

انواع روش های اجرا بالابر خودرو

دوبل بغل

مستقیم مرکزی

قیچی

لیفتراکی

 

فروش بالابر خودرویی

اگر قصد خرید بالابر خودرو را دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید و ضمن استفاده از مشاوره رایگان همکاران ما به شما عزیزان، نسبت به سفارش خود اقدام فرمایید.

 

نصب بالابر خودرویی

نصب بالابر خودرو کار مشکلی نیست ولی به شما پیشنهاد می کنیم که برای نصب از یک متخصص کمک بگیرید تا از نصب صحیح و ایمنی آن مطمیٔن شوید. در صورتی که جهت نصب بالابر خودرو به افراد حرفه ای نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

 

هزینه بالابر خودرو بر

قیمت بالابر خودرو بر اساس عواملی همچون نوع بالابر، برند بالابر، قیمت شرکت ارایٔه دهنده، متراژ و … بر روی قیمت بالابر تاثیر گذار است. شرکت پارس ایمن الکترونیک توانسته در این زمینه به خود کفایی برسد واز این رو مناسب ترین قیمت در بازار را می توان در این شرکت یافت. جهت اطلاع از قیمت جک بالابر خودرو پارکینگ می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس گرفته تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

پارس ایمن بالابر 

شرکت پارس ایمن الکترونیک طی ۱۱ سال تجربه و تخصص خود در زمینه ارایٔه انواع بالابرها توانسته به خود کفایی برسد و با انجام پروژه های موفق و به بهترین شکل، باعث رضایت مشتریان شده است. در صورتی که نیاز به بالابر داشتید تنها کافیست با این شرکت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه ساخت و راه اندازی انواع بالابر ها نظیر: بالابر کارگاهی، بالابر لیفتراکی، بالابر جکی نیز فعالیت دارد.

ساخت، فروش و نصب انواع آسانسور و بالابر خودرو 

به همراه بیمه و خدمات پشتیبانی و قیمت های رقابتی

 

جهت سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید

پارکینگ اسانسوری
پارکینگ اسانسوری
پارکینگ اسانسوری
آسانسور پارکینگ
آسانسور پارکینگ
پارکینگ هیدرولیکی
آسانسور پارکینگ
پارکینگ اسانسوری
بالابر پارکینگی ماشین
بالابر پارکینگی ماشین
بالابر پارکینگی ماشین
بالابر پارکینگی ماشین
2.6/5 - (5 امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.