آسانسور شیشه ای

در دوره معماری رومی، شیشه نخستین بار بود که مورد توجه معماران قرار گرفت، و در معماری ساختمان ها از آن جهت زیبایی استفاده می کردند. در معماری های امروز نیز شیشه هنوز جایگاه خود را دارند و برای زیبا و شکیل تر شدن معماری و فضای ساختمان ها از آن استفاده می کنند. از مدرن ترین طراحی شیشه می توان به آسانسور شیشه ای اشاره کرد، این آسانسورها با نمایی شیشه ای ساخته می شوند و ظاهری زیبا دارند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

انواع آسانسورهای شیشه ای

آسانسورهای شیشه ای کششی

آسانسورهای شیشه ای هیدرولیکی

 

آسانسورهای شیشه ای کششی

مناسب برای ساختمان ها با ارتفاع بلند و توسط سیم بکسل و وزنه طراحی می شوند. کابین شیشه ای باعث می شود که تجهیزات مکانیکی آسانسور دیده شود.

 

آسانسورهای شیشه ای هیدرولیکی

در این مدل از سیم بکسل و وزنه استفاده نمی شود، مناسب ساختمان هایی با ارتفاع بلند نمی باشد. تجهیزات مکانیکی آسانسور در معرض دید قرار نگرفته.

کابین-بالابر-(4)
بالابر خانگی با کابین (1)
آسانسور خانگی (3)

کابین آسانسور شیشه ای

کابین به کار برده در آسانسور های شیشه بسیار اهمیت دارد,  این کابین ها در  دو مدل ارائه می شود.

✔ آسانسور شیشه ای گرد

✔ آسانسور شیشه ای مدل مربعی

 

آسانسور شیشه ای گرد

در این مدل آسانسور، کابین های شیشه ای قوس دار هستندکه درواقع ظاهرشان گرد و یا نیم گردی دارند. کابین های قوس دار در صورتی که از جنس شیشه باشند, معمولا وارداتی هستند, اما اگر کاببن از جنس پلی کربنات باشد در واقع  یک نوع طلق است که برای کابین استفاده می شود کخ در کشور موجود است. اما کابین شیشه ای به سختی وارد می شود. در صورتی که خواهان نیم کابین گرد هستید باید سفارش داده شود و  قیمت حدودی آن از  18تا 20میلیون است. شیشه ای معمولی 5/6میلیون تومن جمع می شود. این مدل مناسب برای کسانی می باشد که به دنبال آسانسور شیشه ای لوکس برای ساختمان خود می گردند.

مطالعه کنید :  نصب آسانسور، مراحل و شرایط آن

 

آسانسور شیشه ای مدل مربعی

مدل دیگر مدل مربعی است که در واقع دیگر حالت گرد یا نیم گرد نیستند,که توسط,تکنسین های شرکت پارس ایمن بالار اندازه گیری می شود,شاسی گیری  توسط تکنسین ها صورت می گیرد. و برای کابینش از شیشه استفاده می شود,معمولا برای مکان های دوطبقه در منزل و شرکت هایی که ظاهر شیک اهمیت دارد بیشتر کاربردی خواهد بود.

 

ابعاد آسانسور شیشه ای

شرکت پارس ایمن بالابر تکنسینی ماهر جهت بررسی محل نصب آسانسور و بالابر خانگی اعزام می کند. تکنسین ما با بررسی محل و اندازه گیری های مورد نیاز ابعاد آسانسور را بدست می آورد تا با کمک این اندازه گیری ها و ابعاد بدست آمده، آسانسوری دقیقا متناسب با محل نصب، طراحی و ساخته شود.

 

درب آسانسور شیشه ای

درب های که برای این آسانسور ها استفاده می شود کاملا اتوماتیک هستند، ابعاد درب بین 70 الی 120 سانتی متری می باشد، که البته این ابعاد با توجه به ارتفاع و اندازه آسانسور متغییر است.

 

قیمت آسانسور شیشه ای

مواردی که تعیین کننده قیمت آسانسور می باشند شامل: ابعاد، جنس، ارتفاع ، نوع و مدل آسانسور شیشه است. بعضی از اجزای این آسانسور به دلیل اینکه وارداتی می باشد و به قیمت ارز وابسته است نیز بر قیمت تاثیر می گذارد. به همین دلیل در صورتی که خواهان نصب آسانسور شیشه ای برای ساختمان خود هستید برای کسب اطلاع از قیمت ها با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه طراحی و ساخت انواع آسانسور ها یکی از فعال ترین و معتبر ترین شرکت ها می باشد، هدف اصلی این مجموعه با فروش و نصب انواع بالابر جکی، بالابر آکاردئونی، بالابر ویلچر بر، بالابر نفربر ، بالابر پله  ، بالابر مغازه و … با بالاترین کیفیت، کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.

مطالعه کنید :  قیمت آسانسور

فروش و نصب انواع آسانسور شیشه ای به همراه بیمه 1 ساله

 

شرکت پارس ایمن بالابر

 

جهت مشاوره و سفارش با ما در تماس باشید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)
بالابر خانگی با کابین (2)
کابین-بالابر-(1)
کابین-بالابر-(2)
کابین-بالابر-(4)
بالابر خانگی با کابین (1)
کابین-بالابر-(6)
کابین-بالابر-(5)
آسانسور خانگی (3)
آسانسور خانگی (2)
آسانسور خانگی (1)
کابین-بالابر-(7)
شرکت-نصب-آسانسور-هیدرولیکی
بالابر خانگی 2
پروژه های نصب بالابر و آسانسور8
پروژه های نصب بالابر و آسانسور1
پروژه های نصب بالابر و آسانسور
پروژه های نصب بالابر و آسانسور5
پروژه های نصب بالابر و آسانسور4
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.