بالابر پرتابل چیست ؟

بالابر-پرتابل

بالابر پرتابل که با نام بالابر نفربر نیز شناخته می شود، از جمله اصلی ترین دستگاه های تجهیزات ساختمانی است که به شکل گسترده در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دسترسی به ارتفاع بالا در سازه های ساختمانی و عمرانی با استفاده از بالابر امکان پذیر می گردد.

بالابر که به منظور دسترسی ساده جایگزین انواع داربست های ساختمانی می گردد، در ارتفاع و ظرفیت های متعددی طراحی شده است. از اصلی ترین انواع بالابر در بازار ایران می توان به سه نوع آن یعنی بالابر برقی، مکانیکی و مونوریل اشاره نمود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

هر یک از دستگاه های بالابر دارای توجیه اقتصادی بیشتری است و سهولت استفاده از این دستگاه اصلی ترین فاکتور جایگزینی آن به شمار می آید. دسترسی به ارتفاعات با استفاده از نفربر  به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

اهمیت و نقش انواع تجهیزات و ادوات ساختمانی (Access Equipment) موضوع مهمی است که امروزه استفاده گسترده از بالابر را موجب شده است.  بالابر نفربر در بخش های مختلفی از جمله سد سازی، تعویض یا تعمیر نما ساختمان، روشویی و … نیز به شکلی گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

پارس ایمن بالابر از مجموعه های موفق در حوزه طراحی، ساخت، نصب و اجرا انواع سازه ها و تجهیزات ساختمانی در کشور می باشد. شرکت پارس ایمن بالابر با فعالیت بیش از 13 سال در حوزه طراحی و نصب تجهیزات ساختمانی، ارائه دهنده بهترین خدمات در این حوزه به مشتریان می باشد.

بالابر-پرتابل-2
بالابر-پرتابل

نمونه بالابرهای 4 ستونه پرتابل ( قابل حمل) 12 متری شرکت پارس ایمن بالابر 

مهم ترین مزایا بالابر پرتابل

بالابر پرتابل در مقایسه با هر یک از انواع تجهیزات مشابه از جمله داربست های ساختمانی از مزیت های بیشتری برخوردار است. دستگاه بالابر از توجیه اقتصادی بیش تری در مقایسه با هر یک از انواع دستگاه های دیگر برخوردار می باشد.

کارفرمایان در پروژه های ساختمانی، سد سازی، عمرانی تمایل بیشتری نسبت به استفاده از دستگاه بالابر در مقایسه با دیگر تجهیزات خواهند داشت. علت این امر، نه تنها صرفه اقتصادی بالابر نفربر، بلکه بهره وری ساده آن می باشد.

مطالعه کنید :  بالابر جکی

از سویی دیگر صرف زمان بسیار کمتر به منظور نصب و راه اندازی بالابر پرتابل را باید از دیگر امتیازات این دستگاه محسوب نمود. این دستگاه هم چنین با اشغال کم ترین فضا ممکن، شرایط گسترده تری را برای اجرا پروژه های عمرانی ایجاد می نماید.

بالابر ساختمانی که از جمله پرکاربرد ترین انواع بالابر نیز شناخته می شود، با توجه به سهولت در استفاده و هم چنین وزن مناسب، می تواند جایگزین هر یک از دستگاه های مشابه و هم چنین تجهیزات نه چندان استاندارد از جمله داربست گردد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر برقی پرتابل

بالابر پرتابل برقی یکی از کاربردی ترین انواع بالابر های موجود در حوزه های مختلف به شمار می آید. این دستگاه با توجه به دارا بودن موتوری بسیار قدرتمند، بهترین گزینه موجود به منظور جابجایی لوازم و امکانات در ارتفاعات مختلف محسوب می گردد.

تنوع طراحی و تولید دستگاه بالاربر با در نظر داشتن ظرفیت های موجود و هم چنین نوع کاربری تعیین می گردد. بالابر پرتابل برقی دارای انواع گوناگونی است که هر یک با احتساب نوع کارایی، انتخاب خواهند شد.

 

بهترین قیمت بالابر پرتابل

دستگاه ورسا بالابر با توجه به ظرفیت، کیفیت و هم چنین نوع کارایی قیمت گذاری می گردد. در یک نگاه ساده باید دستگاه بالابر را به عنوان یکی از باصرفه ترین تجهیزات ساختمانی به شمار آورد.

این دستگاه نه تنها در هنگام نصب، مقرون به صرفگی بسیار بیشتری در مقایسه با داربست های ساختمانی خواهد داشت. بلکه هزینه تعمیر یا نگهداری بالابر پرتابل برای کارفرمایان اقتصادی تر خواهد بود.

اطلاع دقیق از بهترین قیمت بالابر به صورت مستقیم توسط کارشناسان شرکت پارس ایمن بالابر امکان پذیر خواهد بود. بررسی هر یک از مشخصات کیفیتی و فنی بالابر پرتابل منجر به تعیین قیمت این دستگاه برای خریداران می گردد.

کشور سازنده و طراح بالابر یکی از فاکتور های موثر در قیمت گذاری این دستگاه به شمار می رود. اما باید توجه داشت که بالابر نفربر با در نظر گرفتن مشخصاتی هم چون موارد ذیل قیمت گذاری خواهند شد.

  • هزینه های لازم به منظور انجام زیرسازی های ضروری پیش از نصب بالابر
  • هزینه نصب ریل در بالابر ریلی
  • ظرفیت و توان موتور بالابر
  • بررسی هزینه های لازم در رابطه با طول پلتفرم در بالابر پرتابل
مطالعه کنید :  بالابر مسکونی و انواع آن

قیمت خرید بالابر در هر یک از شرکت های طراح و سازنده تجهیزات ساختمانی متفاوت است. اما به طور حتم استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال، نوع قطعات هیدرولیکی یا الکترونیکی و هم چنین رنگ و طرح بالابر، موضوع موثری است که قیمت نهایی آن برای خریداران را تعیین می نماید.

 

بالابر پرتابل ریلی

بالابر پرتابل ریلی به عنوان یکی از سبک ترین انواع بالابر در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که از جنس آلومینیوم طراحی و ساخته شده است، دارای سه نوع تک ریل، دو و چهار ریل می باشد.

بالابر ریلی در مقایسه با هر یک از انواع بالابر های آکاردئونی و هم چنین بالابر عمو، دارای طول عمر کوتاه تری می باشد. اما در نقطه مقابل این موضوع باید به امتیاز های متعدد این بالا بر هم چون وزن مناسب و بسیار سبک در کنار جابجایی سریع و ساده اشاره نمود.

بالابر پرتابل ریلی با برق تک فاز حرکت می کند و این در حالی است که امکان طراحی و ساخت بالابر هایی با قدرت بیشتر در شرکت پارس ایمن بالابر فراهم گردیده است. ظرفیت هر یک از انواع بالابر برقی تک ریل، دو و چهار ریل به ترتیب 130، 200 و 250 کیلوگرم می باشد.

 

بالابر هیدرولیکی پرتابل

بالابر هیدرولیکی پرتابل با توجهی به طراحی و ساخت منحصر به فرد خود، می تواند در تمامی سازه های مرتبط، مورد استفاده قرار گیرد. کاهش ارتفاع بالابر به منظور عبور ساده از درب های مختلف در نقاط متعدد ساختمانی، یکی از امتیازاتی است که باید به آن اشاره نمود.

بالابر 6 متری ( بالابر آکاردئونی ) از جمله بالابر هایی با ظرفیت 240 کیلوگرمی است که با توجه به طراحی منحصر به فرد در سازه های ساختمانی کوچک برای جابجایی افراد یا لوازم مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه کنید :  علت خرابی آسانسورها و راه حل رفع آنها

عدم نیاز به جک جانبی در این بالابر، موجب شده تا شرایط ساده ای برای حرکت دستگاه در نقاط مختلف فراهم گردد. بالابر پرتابل هیدرولیکی با توجه به ابعاد کاملا استاندارد و بسته، امکان جابجایی در قفسه های انبار، درب و طبقات ساختمانی را میسر می نماید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر پرتابل فروشگاهی _ کارگاهی _ انباری

بالابر پرتابل به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات در بخش های مختلف ساختمانی، فروشگاهی، کارگاهی و انبار مورد استفاده قرار می گیرد. نصب سریع و آسان هر یک از بالابر های هیدرولیکی موجب شده تا این دستگاه به شکل گسترده ای مورد توجه کارفرمایان در پروژه های متعدد قرار گیرد.

بالابر سیار ( پرتابل ) باطری دار از با توجه به ظرفیت های گسترده، جزو اولویت های برتر از نگاه کارفرمایان به شمار می رود. بالابر نفربر به واسطه عدم ایجاد خطرات احتمالی در هر یک از سازه ها و محور های موجود، عموما یک انتخاب بدون ریسک شناخته می شود.

مصرف انرژی بسیار کم هر یک از بالابر های هیدرولیکی در کنار عدم تولید صدا و ارتعاش، به عنوان ویژگی هایی بسیار مهم شناخته می شوند. هم چنین بالابر های هیدرولیک با اتصال به برق شهری و یا باطری انرژی و توان مورد نیاز برای حرکت را به دست می آورند.

 

نصب و راه اندازی بالابر پرتابل با کابین وزنه دار

بالابر پرتابل از سری تجهیزات ساختمانی است که به سادگی نصب می گردد. راه اندازی این دستگاه در هر یک از سازه های ساختمانی در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، امکان جداسازی بالابر با کابین وزنه دار از ساختمان و انبار کردن آن است.

شرکت پارس ایمن بالابر در تهران با فعالیت بیش از 10 سال در حوزه طراحی و راه اندازی انواع تجهیزات ساختمانی، ارائه دهنده مشاوره های کارشناسی در رابطه با انتخاب بهترین نوع پرتابل بالابر در ساختمان، فروشگاه و کارگاه برای خریداران می باشد. این مجموعه یکی از بهترین شرکت های ساخت بالابر در تهران می باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.