چگونگی تعمیر موتور آسانسور

آموزش-چگونگی-تعمیر-موتور-آسانسور

آسانسور از قطعاتی مختلفی تشکیل شده است که در کنار هم و با عملکردی هماهنگ سبب راندمان درست و بالایی می شود. مهم ترین و اصلی ترین قطعه در آسانسور موتور آن است که با بروز نقص در این قطعه کار کل سیستم دچار اختلال می شود. در اینجا می خواهیم در رابطه با آموزش تعمیر موتور آسانسور برای شما  صحبت کنیم. تا حدی مشکل آسانسور خود را شناخته و نسبت به رفع آن اقدام نمایید. اگر موتور آسانسوری دچار نقص و مشکل شود بهتر است توسط افراد مجرب و متخصص تعمیر شود زیرا بسیار حساس بوده و هرگونه اشتباه در تعمیر آن سبب بروز خسارات جبران ناپذیری می شود.

بررسی علت خرابی و هم چنین ارزیابی تعمیر و تعویض موتور آسانسور توسط کارشناسان مجرب، از جمله اقداماتی است که به واسطه آن قطعا می توان شاهد عملکرد فوق العاده روان و بدون نقص آسانسور بود. در ادامه با این مقاله از پارس ایمن بالابر، با تمامی جزئیات مرتبط با تعمیر موتور آسانسور آشنا خواهید شد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

آموزش تعمیر موتور آسانسور

در موسسات و مراکزی به صورت تخصصی به افراد چگونگی تعمیر موتور آسانسور آموزش داده می شود که به صورت مستقیم وارد بازار کار می شوند. کابین، موتور، کابل ها و … را می توان بخش های تشکیل دهنده آسانسور دانست که مهم ترین بخش آن موتور است که نقشی اساسی در راندمان کار آسانسور ایفا می کند.

به طور کلی می توان موتور را یکی از مهم ترین اجزاء آسانسور دانست که در دو نوع گیربکسی و گیرلسی وجود دارد که از نظر قیمت دارای تفاوت هایی است که بر اساس نوع نیاز می توان یکی از این دو نوع را بر روی آسانسور نصب نمود. اجزاء تشکیل دهنده موتور گیربکس به شرح زیر است:

  • ترمز الکتریکی
  • موتور الکتریکی
  • گیربکس
  • فلکه گیربکس

خرابی هر کدام از این قطعات ممکن است در عملکرد کلی آسانسور اختلال ایجاد نماید. تعمیر انواع موتور گیربکس آسانسور توسط کارشناسان شرکت اسانسور  پارس ایمن بالابر با رعایت تمامی پروتکل های فنی و تخصصی انجام می گیرد.

 

هزینه تعمیرات تخصصی موتور آسانسور

آسانسور نیز همانند سایر وسایل و دستگاه ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد که شامل صرف هزینه می شود. نمایندگی های تخصصی تعمیرات موتور آسانسور به طور گسترده در سطح کشور فعالیت می نمایند که با به کارگیری افراد متخصص و مجرب، تعمیرات را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

مطالعه کنید :  مقایسه انواع آسانسور

هزینه تعمیرات تخصصی موتور آسانسور با در نظر گرفتن سیستم ایمنی آسانسور و هم چنین نوع آن مشخص می گردد. موضوعات متعددی در تعریف هزینه نهایی موثر خواهند بود، مجموعه پارس ایمن بالابر با ارائه خدماتی تضمین شده به مشتریان در راستا تعمیر موتور آسانسور، شرایطی ایده آل را در این رابطه فراهم نموده است.

هزینه تعمیر موتور آسانسور هر ساله با توجه به تغییر نرخ در این رابطه، با نوساناتی همراه می گردد. اما نکته مهمی که می توان به آن اشاره کرد، تفاوت بارز قیمت های مشخص شده میان آسانسور های خانگی، تجاری، شرکتی و فروشگاهی است.

بررسی و تعمیر موتور آسانسور در صورت خرابی، از جمله اقداماتی است که می تواند به صورت حتم در افزایش ایمنی آسانسور موثر باشد. اطلاع از هزینه تعمیر انواع موتور آسانسور به نوعی، بهترین گزینه برای ارزیابی اقدامات نهایی است.

 

حتما بخوانید: نکات مهم آمادسازی چاهک آسانسور

 

تعمیر تخصصی موتور سردرب آسانسور

موتور سر درب آسانسور به دلایل مختلفی همچون کارکرد زیاد، وارد شدن ضربه، و دلایلی دیگر ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. پیش از اینکه با تعمیر تخصصی موتور سردرب آسانسور آشنا شویم، بهتر است که علت های اصلی خرابی سردرب آسانسور را بررسی نماییم.

  • بستن درب آسانسور به صورت دستی
  • بازکردن درب آسانسور به صورت دستی
  • ضربه های شدید به درب آسانسور
  • شتاب دهی بیش از حد به سردب آسانسور

آموزش تعمیر موتور آسانسور از جمله آموش های تخصصی است که کارشناسان پارس ایمن بالابر، طی بازه های زمانی مختلف آن را پشت سر گذاشته اند. تعمیر موتور درب آسانسور یکی از مهم ترین و فنی ترین حوزه های تعمیراتی است که انجام آن به صورت تخصصی، قطعا دشوار است. به همین علت افراد غیر کارشناس، مهارت لازم برای انجام این تعمیرات را نخواهند داشت. انواع درب آسانسور که شامل نمونه های تلسکوپی و سانترال می شوند، در تعمیرات، دارای تفاوت هایی خواهند بود.

تعمیر تخصصی موتور سردرب آسانسور با در نظر داشتن میزان و شدت عملکرد قطعات مختلف آن، ارزیابی می گردد. در تعمیرات موتور سردرب آسانسور، فاکتور های مختلفی دخیل خواهند بود. تعمیر موتور سردرب آسانسور هم چون سایر قطعات تشکیل دهنده این بالابر، صرفا با دارا بودن مهارت های لازم امکان پذیر می گردد. مهارت کافی کارشناس و متخصص تعمیر موتور آسانسور، می تواند از خسارت ها و خرابی های احتمالی به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

علت خرابی انواع موتور آسانسور

تعمیر موتور آسانسور با تشخیص علت خرابی به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می گردد. تعمیر انواع موتور آسانسور با توجه به وجود برخی پیچیدگی های موجود، قطعا نیازمند تخصص و مهارت ویژه ای است. در هر یک از انواع آسانسور، موتور گیربکس به عنوان قطعه ای بسیار مهم و کارآمد شناخته می شود. در این بخش از آموزش تعمیر موتور گیربکس آسانسور باید به علت اصلی خرابی قطعه گربکس که عموما ناشی از نقص عملکرد قسمت حلزونی و بلبرینگ است اشاره نمود.

مطالعه کنید :  معرفی آسانسور ازمیر ترکیه | تاریخی و دیدنی

ضربه های شدید و هم چنین برخی استپ های ناگهانی، می تواند به صورت جدی منحر به جداشدن گیربکس از موتور گردد. به صورت کلی هر یک از قطعات آسانسور می تواند نقشی کلیدی و حیاتی در ایمنی و عملکرد آسانسور داشته باشد. سیم بکسل از دیگر قطعات مهم در موتور آسانسور به شمار می رود، در نظر گرفتن تمامی استاندارد های لازم هنگام نصب آسانسور و سرویس آسانسور می تواند نقشی مهم در طول عمر این قطعه داشته باشد.

 

تعمیر انواع قطعات آسانسور

در مراحل تعمیر موتور آسانسور، تشخیص علت خرابی و هم چنین قطعه آسیب دیده، از اهمیت بسزایی برخوردار است. قطعا تجربه کارشناسان فنی در این حوزه می تواند از موثرترین موضوعات به منظور انجام تعمیرات صحیح و بدون نقص به شمار آید.

موتورگیربکس آسانسور، از اصلی ترین قطعاتی است که آسیب دیدگی آن می تواند با هشدار های متعددی قابل تشخیص باشد. تکان های شدید آسانسور از جمله مهم ترین این هشدار ها به شمار می آید. نقص در بلبرینگ ها، مهم ترین عاملی است که منجر به خرابی قطعات گیربکس خواهد شد.

در تعمیر موتور آسانسور، توجه به بخش مهمی از ایرادات، می تواند شرایطی ایده آل را برای جلوگیری از نقص های فنی در زمان های آتی فراهم نماید. هم چنین تشخیص درست و دقیق مشکلات موتور آسانسور، موجب افزایش عمر مفید آسانسور خواهد شد.

موتور آسانسور، ریل، کابین، فرمان و درب آسانسور را باید به عنوان اصلی ترین قطعات آسانسور به شمار آورد. البته که موتور آسانسور به عنوان مهم ترین قطعه، خود به تنهایی از اجزا مختلفی تشکیل شده است.

 

آشنایی با قطعات موتور آسانسور

 

  • فلکه اصلی موتورگیربکس
  • موتور گیرلس
  • دنده برنجی و ماردون موتور آسانسور
  • فن موتور آسانسور
  • انکودر موتور آسانسور
  • بلبرینگ و حلزونی

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

آموزش تعمیر انواع موتور آسانسور

 انواع موتور آسانسور از نظر کیفیت، قیمت و هم چنین کارایی متنوع اند. هر یک از انواع موتور آسانسور در صورت خرابی، نیازمند تعمیرات ویژه و خاصی خواهند بود. ظرفیت آسانسور، تعداد طبقات، ترافیک های طبقاتی و هم چنین نحوه نصب از جمله مواردی است که در تعیین هزینه تعمیر موتور آسانسور به شکلی ویژه موثر خواهد بود.

مطالعه کنید :  سیستم کنترل دستی آسانسور

رعایت تمامی استاندارد های لازم در انتخاب موتور آسانسور، می تواند شرایطی متفاوت را برای تعیین طول عمر مفید آن ایجاد نماید. اما این تنها نکته مهمی نیست که تعیین کننده عمر موتور آسانسور باشد. موتور آسانسور پس از دوره های مشخص، نیاز به سرویس، تعویض یا تعمیر خواهد داشت. تخصص و مهارت کارشناسان در این رابطه، موضوع مهمی است که می تواند پس از تعمیر موتور آسانسور، مشاهده گردد.

 

تعمیر تخصصی موتور آسانسور توسط کارشناسان پارس ایمن بالابر

کارشناسان مرکز پارس ایمن الکترونیک (پارس ایمن بالابر) مجری طراحی، مشاوره، نصب، تعمیر و تعویض آسانسور و هر یک از قطعات آن در سراسر استان تهران می باشند. تعمیرات موتور گیربکس آسانسور به عنوان اصلی ترین و کاربردی ترین قطعه در موتور آسانسور، توسط کارشناسان پارس ایمن بالابر با توجه به دارا بودن مهارت های لازم، در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اطلاع دقیق از قیمت تعمیر موتور آسانسور و هم چنین لیست قیمت تعمیر موتور آسانسور از دیگر موضوعاتی است که می توان در مشاوره های رایگان با کارشناسان پارس ایمن بالابر، شاهد آن بود.

یکی دیگر از نکات مهمی که می توان به آن اشاره کرد، اطمینان از دریافت خدمات پس از فروش است. ارائه تمامی ضمانت نامه ها به همراه گارانتی موضوع مهمی است که در شرکت پارس ایمن بالابر می توان شاهد آن بود. تعمیر موتور آسانسور در انواع آسانسور های ذیل، جزو مهم ترین خدمات شرکت پارس ایمن بالابر به شمار می آید. این مجموعه در زمینه خرید و فروش آسانسور فعالیت دارد.

 دریافت اطلاعات دقیق از زمان و نحوه انجام تعمیرات موتور آسانسور، یکی از اصلی ترین دغدغه هایی است که غالبا متقاضیان را با نگرانی رو به رو میسازد. چرا که استفاده گسترده و متعدد از آسانسور، شرایط نگهداری و تعمیر آسانسور را با جدیت همراه ساخته است. به همین علت، مشاوره و دریافت کلیه اطلاعات مورد نیاز در این خصوص از طریق کارشناسان پارس ایمن بالابر در سریع ترین زمان ممکن، عملی خواهد بود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.