بالابر مسکونی

بالابر مسکونی و انواع آن

بالابر مسکونی و بالابر خانگی یا همان بالابرهایی که در ساختمان ها استفاده می شود برای جابجایی افراد در طبقات استفاده می شود. ظرفیت و مشخصه های این بالابرها با توجه به تعداد طبقات متفاوت می باشد. بالابرهای مسکونی از بالابرهای پر فروش می باشد. این بالابرها در انواع متنوع و با کارکردهای مختلفی در خدمت مشتریان قرار داده می شود. شرکت پارس ایمن بالابر مطابق با درخواست شما مشتریان عزیز و با در نظر گرفتن سلیقه وکارکرد مد نظرشما ساخته می شود. شرکت پارس ایمن بالابر دارای متخصصین مجرب در زمینه نصب، ساخت وتعمیر می باشند. استفاده از بالابرهای مسکونی برای افراد سالمند وافراد کم توان و ناتوان بسیار مناسب می باشد و باعث سهولت در رفت و آمد آنها می شود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر چیست

بالابرها، وسیله ای برای جابجایی عمودی مردم و اشیا از طبقه بالا به پایین و بالعکس می باشند. بالابرها بدلیل نصب آسان و هزینه ساخت پایین تر در مقایسه با آسانسورها ارزان تر می باشند. شرکت پارس ایمن پروسه ساخت، نصب و راه اندازی این بالابرها را برعهده دارد.

مزیت استفاده از بالابرهای مسکونی

از اولین مزیت های بالابرهای مسکونی، نصب سریع و آسان آن می باشد. بالابرهای مسکونی بسیار ایمن بوده و برق مصرفی آن، برق تک فاز می باشد و همچنین برای نصب این بالابرها احتیاجی به چاهک نیست. و مزیت دیگر اینکه نیازی به آهن کشی بطور جداگانه برای نصب ندارد.

 

انواع بالابرهای مسکونی

بالابر مسکونی هیدرولیکی

بالابر مسکونی متحرک

بالابر مسکونی راه پله

بالابر مسکونی شیشه ای

بالابر مسکونی کابین دار

بالابر مسکونی ساده

 ساخت و فروش انواع بالابرهای مسکونی و خانگی 

شرکت ساخت و نصب بالابر و آسانسور پارس ایمن بالابر

 

جهت سفارش یا مشاوره فنی با ما تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

 

بالابر مسکونی هیدرولیکی

بالابر مسکونی هیدرولیکی از پر فروش ترین بالابر های خانگی می باشد که دارای امنیت بالایی است. از بالابرهای هیدرولیکی علاوه بر منازل مسکونی، در کارخانه ها و فروشگاه ها نیز می توان استفاده کرد. ساخت این بالابرها با توجه به ابعاد و سلیقه مشتری آغاز می شود. بعد از درخواست مشتری در خصوص سفارش بالابرهای مسکونی، متخصصین شرکت پارس ایمن بالابر به ساختمان شما مراجعه کرده و با اندازه گیری دقیق ابعاد محل نصب بالابر، ساخت بالابر را آغاز می کنند.

مطالعه کنید :  بالابر آکاردئونی

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر مسکونی متحرک

بالابر مسکونی متحرک، دارای ارتفاعات متفاوتی بوده و بادکن توجه به ارتفاع مورد نظر مشتری و نیاز آنها ساخته می شود. بالابرهای متحرک مسکونی همانطور که از اسمشان پیداست قابل حمل بوده و می توان در مکان ها و ارتفاعات مختلف آن را نصب کرد. جهت ساخت بالابر های مسکونی متحرک لازم است تا کارشناسان ما درپارس ایمن در محل حاضر شده و محل نصب را بطور دقیق اندازه گیری کنند و با توجه به ابعاد بدست آمده نسبت به ساخت آن اقدام نمایند.

 

بالابر راه پله

بالابر های راه پله برای خانه هایی که سالمند و افراد ناتوان و کم توان دارند استفاده می شود و همچنین برای جابجایی کالا نیز کارآیی بالایی دارد.

 

بالابر مسکونی شیشه ای

برخی افراد زیبایی ساختمان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای زیبا تر کردن ساختمان خود بدنبال راهکارهایی هستند. استفاده از بالابر منزل مسکونی شیشه ای علاوه بر امنیت بالا، زیبایی ساختمان را نیز دو چندان می کند.

 

بالابر مسکونی کابین دار

بالابرهای ساده یا بالابرهای هیدرولیکی که دارای کابین باشد را بالابرهای مسکونی کابین دار می گویند. از مزیت های بالابرهای مسکونی کابین دار می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد و اما همین موضوع بر روی قیمت این بالابرها تاثیر گذار است.

 

بالابر مسکونی ساده

بالابر مسکونی ساده دارای قیمت مناسب تری در مقایسه با بالابرهای مسکونی دیگر می باشد. چون تنها یک بالابر ساده بوده و فاقد کابین و یا هیدرولیک می باشد.

 

نصب بالابر مسکونی

نصب بالابر مسکونی یا خانگی با توجه به نوع بالابر زمان متفاوتی خواهد داشت. هیدرولیکی بودن یا وینچی بودن بالابر زمان متفاوتی خواهد داشت. پروسه نصب ممولا بین 1 الی 2 روز کاری انجام می شود در محل و قبل از انجام کار نصب باید محل نصب و شرایط آن آماده گردد.

مطالعه کنید :  بالابر خانگی

 

 

فروش بالابر مسکونی در تهران

امروزه افراد در جستجوی راه هایی برای راحتی شرایط زندگی می باشند. در ساختمان هایی که شرایط و بودجه نصب آسانسور وجود ندارد می توان از بالابرهای مسکونی جهت راحتی رفت و آمد استفاده کرد. بالابرهای مسکونی بدلیل هزینه پایین آنها نسبت به آسانسور جایگزین مناسبی می باشد. از دیگر مزیت های بالابرهای مسکونی می توان به نصب آسان، بهینه سازی مصرف برق، عدم نیاز به چاهک، عدم نیاز به عملیات ساختمانی، عدم نیاز به آهن کشی بطور جداگانه و … اشاره کرد.

 

بالابرهای منزل مسکونی پارس ایمن بالابر 

از مزیت های قابل توجه شرکت پارس ایمن عدم نیاز به حفر چاله برای نصب و راه اندازی بالابر بالان صنعت می باشد و همچنین از مزیت های دیگرشرکت پارس ایمن این است که نصب بالابرهای مسکونی بالان صنعت، نیازی به احداث موتورخانه ها ندارد. این بالابرها را می توان در محیط هایی که فضای کمی دارند نصب کرد وبرای نصب آن احتیاجی نیست که محل نصب بالابر را خراب کرد و یا حتی نیاز به جوش کاری هم نیست، بالابرهای پارس ایمن احتیاجی به برق سه فاز نداشته، نصب آن سریع و از ایمنی بالایی برخوردار است. کابین بالابر هنگام قطع برق پایین می آید و همچنین بالابر بالان صنعت، حرکت و توقف آرام و تدریجی دارد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

ویژگی های بالابر مسکونی شرکت پارس ایمن بالابر 

از ویژگی های بالابر مسکونی پارس ایمن، روغن کاری اتوماتیک آن می باشد تا در مواقع نیاز قطعات را روغن کاری کند. این بالابر ها در مصرف برق تا 40% صرفه جویی می کنند. در این بالابرها یک سیستم ترمز بر روی ریل طراحی شده که باعث جلوگیری از سقوط کابین می شود و در نتیجه ایمنی بالابرها را تضمین می کنند.

مطالعه کنید :  بالابر رستوران

 

هزینه بالابرهای مسکونی

قیمت بالابرهای مسکونی، با توجه به نیاز مشتری و نوع ساخت آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از ساخت و نصب بالابرهای مسکونی می توانید با مشاورین ما در پارس ایمن تماس گرفته و از شرایط و هزینه ها مطلع شوید. قابل ذکر است که هزینه نصب بالابر های مسکونی در صورتی که از شرکت ایمن بالابر خریداری شده باشد به صورت رایگان خواهد بود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

شرکت پارس ایمن، دارای سابقه ای طولانی در زمینه ساخت، نصب و تعمیر انواع بالابرها بوده و با توجه به نیازهای مشتری و ابعاد مورد نظر نسبت به ساخت بالابر اقدام می کنند. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در زمینه ساخت و راه اندازی بالابر بوده ودارای تکنسین های متخصص و مجرب در این زمینه می باشد که در تمامی ساعات روز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند. در صورتیکه شما نیز نیاز به ساخت و راه اندازی بالابر داشتید می توانید با شرکت پارس ایمن تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان نیازهای شما را رفع کنند.

خدماتی که توسط شرکت پارس ایمن بالاب به مشتریان عزیز ارائه می شود شامل ساخت و نصب و راه اندازی انواع بالابرها نظیر: بالابر آکاردئونی ، بالابر جکی، بالابر کارگاهیمی باشد.

 

 ساخت و فروش انواع بالابرهای مسکونی و خانگی 

شرکت ساخت و نصب بالابر و آسانسور پارس ایمن بالابر

 

جهت سفارش یا مشاوره فنی با ما تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

دیگر نمونه پروژه های بالابرهای مسکونی پارس ایمن بالابر

بالابر هیدرولیکی (2)
بالابر مسکونی (1)
بالابر خانگی (1)
بالابر خانگی (3)
بالابر ساختمانی (3)
بالابر ساختمانی (2)
آسانسور خانگی (2)
کابین-بالابر-(4)
بالابر خانگی با کابین (2)
بالابر خانگی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر هیدرولیکی (3)
بالابر موتور گیربکسی
عکس بالابر (56)
عکس بالابر (29)
عکس بالابر (37)
عکس بالابر (35)
پروژه های نصب بالابر و آسانسور7
بالابر-پله
بالابر خانگی
بالابر هیدرولیکی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر هیدرولیکی خانگی
بالابر خانگی
نصب انواع بالابر
شرکت نصب بالابر
شرکت نصب بالابر
نصب انواع بالابر
نصب انواع بالابر
5/5 - (2 امتیاز)

۲ دیدگاه

  • خیلی خوبه همه چی اینترنتی شده حتی خدمات لوله بازکنی برچسب رو از در و دیوار کم کرده و دیگه هرچی لازم داریم با یه سرچ ساده به دست میاریم.

  • شرکت محترم پارس ایمن
    با سلام
    احتراما به استحضار میرساند اینجانب محمد رضایی از هلدینگ باختر پتروشیمی لرستان در خواست بالابری دارم که ابتدا فقط به صورت عمودی حدود ۲ متر حرکت کند بعد بصورت افقی حدود ۳ متر جابجا شود وزن حدود ۱.۵ تن می باشد ایا چنین تجهیزی در کارخانه شما تولید می شود؟ ابعاد دقیق در صورت تامین چنین تجهیزی برای شما ارسال خواهد شد
    با تشکر
    رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.