انواع کابین بالابر

معرفی و بررسی انواع کابین بالابر

کابین های بالابر بسیار ظریف و با ارزش هستند. ساختار کابین های بالابر به گونه ای است که از لوازمی با مواد باکیفیت و طراحی مبتکرانه و راه حل های پیچیده و مختصر به صورت جداگانه با جزئیات، باعث شده تا از استفاده از این نوع آسانسور ها اطمینان کامل داشته باشید. ما شما را با انواع کابین بالابر بیشتر آشنا می کنیم.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

طراحی کابین های بالابر

طراحی کابین های بالابر بر اساس عملکرد، فرم های ساده، ظرافت محدود و مطابق با مواد، رنگ ها و سطوح طراحی شده است. سقف داخلی و میزان نور اساساً عملکرد و برداشت کابین های بالابر را مشخص می کند. سیستم روشنایی با کیفیت بالا برای انتخاب طرح روشنایی در دسترس هستند. الگوهای مختلف سطح، کیفیت ویژه طراحی سقف های روشن را تأکید می کند. نرده های مخصوص طراحی نرده ها بر پایه یک سیستم عملکردی است که می تواند نسبت به نیازهای مختلف منعطف عمل کند. نرده و نگهدارنده نرده های ساخته شده از فولاد ضد زنگ تضمین کننده کیفیت عالی کار هستند. کنترل پنل ها و پانل های عامل و کارایی،  طراحی پانل های کنترل و پانل های عامل را تعیین می کند. ساختار پاک عناصر و نمایشگرهای مختلف عملکردی باعث می شود کاربران به سرعت از محیط خود آگاه باشند و کنترل ها را با اطمینان انجام دهند. قطعاتی مانند دکمه ها و صفحه های جلد از جنس استیل ضدزنگ هستند. مواد، رنگ ها، سطوح، تعداد معقول و قابل کنترل از مواد، رنگ ها و سطوح انتخاب شده و هماهنگ، طراحی ایمن و متعادل کابین های بالابر را ممکن می سازد.

 

کابین هایی با روکش پلاستیکی

این کابین ها راه حلی برای همه شرایط هستند و در هر جا می توان از آن ها استفاده کرد.

کابین ساخته شده از فولاد ضد زنگ

کابین هایی که می توان همیشه مورد استفاده قرار داد.

کابین هایی با نسخه های پانل

کابین هایی که زیبایی و ظرافت بی نظیری دارند.

با این حال بالابر و آسانسور به جزء  مهمی  در زندگی روزمره تبدیل شده است، به ویژه برای کسانی که در ساختمان های مرتفع کار و زندگی می کنند. انواع آسانسور زیادی وجود دارد که می توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند و اهداف مختلفی را ارائه می دهند.

مطالعه کنید :  بالابر پرتابل چیست ؟

 

سکوهای بالابر

سکوهای بالابر می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، اما معمولاً در ساختمان های کم ارتفاع استفاده می شود، چرا که بیشتر در ساختمان های چند طبقه کارایی دارند. به عبارتی این بالابرها به علت سرعت پایینی که نسبت به آسانسور ها دارند در ساختمان های چند طبقه(دو یا سه طبقه) برای افراد کم توان و معلولین مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

بالابرهای چند نفره (Passenger lifts)

آسانسورهای چند نفره برای حمل و نقل مردم طراحی شده اند و می توانند به اشکال مختلفی ارائه شوند. از آنجا که این بالابرها مسافر را حمل می کنند، برای اطمینان از ایمنی آنها باید شرایط و استانداردهای خاصی را رعایت کنند. آنها می توانند در طیف وسیعی از اندازه قرار بگیرند و تعداد مختلفی از افراد را حمل کنند.

این آسانسورها را می توان با طراحی های مختلف، در داخل و خارج از کابین سفارشی کرد تا بتوانند با طراحی و سبک فضای اطراف آن مطابقت داشته باشند. این نوع آسانسورها در مراکز مختلفی از مراکز خرید گرفته تا اقامتگاههای خصوصی وجود دارند.  به علاوه این بالابر ها از انجایی که در ساختمان های مرتفع مورد استفاده قرار میگیرند و افراد در طبقه های مختلف سوار می شوند، در نتیجه سرعت بالاتری نسبت به دیگر بالابر ها دارند.

فروش و نصب انواع کابین بالابر در ابعاد مختلف

به همراه بیمه 1 ساله

 

برای سفارش یا مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

انواع کابین بالابر 

بالابر خانگی کابین دار

بالابر شیشه ای

بالابر های آتش نشانی

بالابر های خدماتی

بالابر پلکانی

بالابر چند پله ای

بالابر های مسافر

بالابر های تخلیه

بالابر های آتش نشانی

 

کابین بالابر شیشه ای

بالابر شیشه ای نوعی بالابر چند نفره محسوب می شود که  که دارای دیوار و درهای شیشه ای است. درواقع عملکر این بالابر ها مثل یک بالابر معمولی بوده اما می توان ان را یه جایگزین شیک و زیبا در نظر گرفت. اغلب آن ها به دلیل زیبایی خود مورد استفاده قرار میگیرند و می توانند راهی را برای حفظ ساختار ساختمان در عین فراهم آوردن وسیله حمل و نقل فراهم کنند.

مطالعه کنید :  نصب آسانسور، مراحل و شرایط آن

 

کابین بالابر های خدماتی

آسانسورهای خدماتی برای حمل مسافر طراحی نشده است، اما معمولاً کالاهایی با مشخصات خاصی را حمل می کنند. همچنین این بدان معنی است که ممکن است این بالابرها مطابق با استانداردهای لازم در مورد بالابرهای مسافری نباشند. این بالابر ها دو نوع هستند:

بالابر رستوران

انواع بالابر خدماتی:

بالابر غذا

از بالابر غذا بیشتر در آشپزخانه ها، در رستوران ها، کافه ها، هتل ها و غیره استفاده می شود. این آسانسورهای کوچک برای انتقال مواد غذایی از آشپزخانه به محل خدمت استفاده می شوند.

بالابر های برقی (واگنی)

این نوع بالابر ها برای انتقال کالاهای بزرگتر بر روی چرخ دستی و قفس قفل طراحی شده است. آنها اغلب در یک مغازه یا هر محیط دیگری یافت می شوند که ممکن است شما نیاز به تحویل کالا داشته باشید و آنها را بین طبقه حمل کنید.

 

بالابرهایی برای ناتوان ها (Disabled access lifts)

این نوع بالابر ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و در عین حال با هدف حمل و نقل افرادی که دارای مشکل تحرک هستند، در دسته های مختلف قرار گیرند، که شامل:

بالابر پلکانی

این نوع بالابر ها  بیشتر در خانه استفاده می شود و راهی آسان برای حرکت افراد از پله ها و بالا رفتن از آن فراهم می کند. این معمولاً شامل می شود که آنها در یک صندلی موتوری بنشینند که آنها را از یک سطح به سطح دیگر منتقل می کند. اما این برای افرادی که محدود به ویلچر هستند مناسب نیست.

بالابر چند پله ای

چند پله ای می توانند آسانسورهای ساده ای باشند زیرا معمولاً در صورت وجود چند پله دسترسی را فراهم می کنند. این می تواند یک یا دو مرحله یا یک شیب کوچک در داخل یا خارج از ساختمان باشد. بالابر چند پله ای می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و ممکن است به سادگی یک سکوی کوچک باشد و یا می تواند چیزی پیچیده تر باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابر های مسافر

بالابر های مسافری معلول نیز می توانند به صورت آسانسورهای مسافری بسازند و فضای محصور در اختیار مسافر قرار دهند.

 

بالابر های تخلیه

به طور کلی استفاده از بالابر در هنگام بروز آتش سوزی در ساختمان مناسب نیست زیرا همیشه خطر گرفتار شدن افراد در یک بالابر که در اثر آتش سوزی بی حرکت است وجود دارد. با این حال، در برخی شرایط ممکن است بالابر به عنوان بخشی از یک برنامه مدیریت برای تخلیه افراد فراهم شود.

مطالعه کنید :  بالابر آکاردئونی

بالابر های آتش نشانی

بالابر طراحی شده برای محافظت بیشتر با کنترل هایی که امکان استفاده از آن را تحت کنترل مستقیم سرویس آتش نشانی و امداد و نجات در نبرد با آتش می دهد. در صورت داشتن طبقه ای بیش از 18 متر از ارتفاع، یا بیش از 10 متر پایین تر از سطح دسترسی وسیله نقلیه خدمات آتش نشانی، بالابر آتش نشانی لازم است.

 

بالابر خانگی کابین دار

 

نصب انواع بالابر

بالابر خانگی با کابین  یکی دیگر از انواع بالابر می باشد، در صورتی که نیازمند بالابر با کابین برای منزل خود هستید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید.

 

فروش کابین بالابر

شرکت پارس ایمن بالابر یکی از بهترین و باکیفیت تر برند ها در زمینه بالابر را به فروش می رساند. این مجموعه با استفاده از محصولات با کیفیت همیشه رضایت مشتریان گرامی را جلب می کند فروش انواع کابین بالابر نیز یکی از خدمات این شرکت می باشد.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت پارس ایمن بالابر: راه اندازی و ساخت بالابر آکاردئونی، بالابر جکی، آسانسور شیشه ای می باشد.

 

قیمت کابین بالابر

کابین های بالابر اساس ابعاد و جنسی که استفاده می شود قیمت های متفاوتی دارند، برای کسب اطلاع از قیمت کابین بالابر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

خرید کابین بالابر

در صورتی که تمایل به خرید بالابر دارید، توجه داشته باشید که چه نوع بالابری برای کار شما مناسب می باشد،  آیا بالابر بدون کابین یا کابین دار می خواهید. شرکت پارس ایمن بالابر در زمینه تولید انواع کابین بالابر حرف اول را در کشور می زند. برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

فروش و نصب انواع کابین بالابر در ابعاد مختلف

به همراه بیمه 1 ساله

 

برای سفارش یا مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.