بررسی قیمت روز انواع بالابر

بررسی-قیمت-انواع-بالابر

بالابر ها انواع مختلفی دارند، انتخاب بالابر براساس نوع استفاده آن تعیین می گردد. و بر اساس عملکردی که انجام می دهند قیمت متفاوتی دارند، هدف ما بررسی قیمت انواع بالابر ها با توجه به عملکردشان می باشد. 

 

عوامل مؤثر بر قیمت بالابر

برای این که بدانیم کدام بالابر مناسب ما است، بهتر است با عوامل موثری که قیمت خرید بالابر را مشخص می کنند، آشنا شویم.

  • نوع و اندازه بالابر

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بالابر ، نوع و اندازه بالابر است. به عنوان مثال، یک بالابر مسکونی کوچک، معمولا از یک بالابر تجاری بزرگتر که برای پذیرش حجم ترافیک بالاتر طراحی شده است، ارزان‌تر خواهد بود.

  • ویژگی ها

قیمت بالابر می تواند بسته به ویژگی ها و فناوری های موجود در طراحی متفاوت باشد؛ مانند روشنایی تخصصی یا سیستم های معرفی کد طبقات.

  • کیفیت قطعات و اجزای بالابر

کیفیت قطعات و اجزای مورد استفاده در ساخت بالابر نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. قطعات با کیفیت بالا معمولا گران‌تر هستند، اما می ‌توانند دوام و عملکرد بهتری را ارائه دهند. این ویژگی در نهایت در هزینه ‌های نگهداری و تعمیر در طول زمان صرفه‌ جویی را به همراه خواهد داشت.

  • میزان سفارشی سازی بالابر

در نهایت، سطح سفارشی سازی مورد نیاز برای یک سیستم بالابر می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. بالابر های سفارشی ممکن است دارای روکش ‌ها، رنگ ‌ها و دیگر عناصر با طراحی منحصر به‌ فرد باشند که معمولا در مدل‌ های از پیش ساخته ‌شده موجود نیستند. این سفارشی سازی ها می توانند هزینه های قابل توجهی را به کل پروژه نصب آسانسور اضافه کنند.

  • پیچیدگی نصب

فاکتور آخر مؤثر بر قیمت انواع بالابر، نصب کردن آن است. از آنجا که نصب غیر اصولی بالابر می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد، لذا نصب اصولی آن از طریق افراد حرفه ای توصیه می گردد که ممکن است کمی هزینه  بر باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

 

بررسی لیست قیمت بالابر

نام بالابر ویژگی ها قیمت
بالابر خانگی تمام پوشیده و کامپوزیت

نصب آسان

تماس بگیرید.
بالابر هیدرولیک

پر قدرت

نصب آسان

تماس بگیرید.
بالابر گیربکسی بدون صدا

نصب آسان

تماس بگیرید.
بالابر فروشگاهی قیمت اقتصادی

بدون نیاز به نصاب

تماس بگیرید.
بالابر رستورانی سرعت بالا

نصب آسان

تماس بگیرید.
بالابر معلولین ایمنی کامل

قیمت مناسب

تماس بگیرید.

 

 

آشنایی با انواع بالابر ها

بالابرها جهت انتقال بار، نفر و انجام امور خدماتی در ارتفاع استفاده می شود. نیروی تامین بالابر می تواند به صورت برقی یا دیزلی باشد. انواع بالابر به چند نوع تقسیم می شوند که شامل: بالابر خودرو بر ، بالابر هیدرولیکی، کششی، موتور گیربکسی، بالابر خانگی ،بالابر مغازه ای و بالابر پنوماتیکی است. نوع بالابر انتخابی در قیمت انواع بالابر تاثیر گذار است.

 

بالابر هیدرولیکی

ویژگی بالابر هیدرولیکی:

عامل بالابرندگی این نوع بالابر ها، به طوری که در بالابر هیدرولیکی،  نوعی مخزن روغن وجود دارد که به صورت چرخه ی روغن عمل می کند. به این صورت که زمانی که انرژی برق وصل می شود، موجب پمپاژ شدن روغن می شود و روغن در مخزن پیستون باعث کار کردن بالابر می شود.

عوامل تاثیر گذار در لیست قیمت بالابر هیدرولیکی:

1. میزان جا به جایی و ارتفاع کاربری از عوامل مهم در قیمت بالابر هیدرولیکی می باشد. این ارتفاع و میزان جا به جایی کاملا به محیط و ارتفاع سقف بستگی دارد. هرقدر بالابر هیدرولیکی ارتفاع بیشتری طی کند، قیمت تمام شده بیشتر خواهد بود.

2. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت آن ، تعداد طبقات و تعداد توقف بالابر خواهد بود. تعداد توقف، تنها متاثر از نقطه ایست و آغاز حرکت نمی باشد. به طور مثال در بالابر که دو طبقه باشد سه مرحله ایست خواهیم داشت. به تبع داشتن طبقات بیشتر روی قیمت بالاتر تاثیر می گذارد.

3. عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت بالابر، میزان ظرفیت آن است. به عنوان مثال کمترین ظرفیت بالابر فروشگاهی 300 کیلوگرم است ولی ظرفیت های 500 و  700 کیلوگرم هم در بازار موجود است که کاملا به کاربری از بالابر وابسته است.

4. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت نهایی بالابر می توان به ابعاد سکو بالابر اشاره کرد. طبیعتا به هر میزان که سطح کفی بالابر هیدرولیکی بیشتر باشد، وزن بیشتری را می تواند جا به جا کند و جهت راه اندازی به دو جک بالابر نیاز دارد. لازم به ذکر است ابعاد کفی سکو بالابر هیدرولیکی نسبت به درخواست مشتری قابل تغییر است.

5. جنس بالابر هیدرولیکی نیز اهمیت زیادی دارد. از این لحاظ که جنس استیل ضمن اینکه قیمت بالاتری دارد، موارد مصرف آن، در مکان های خاصی است.

6. آخرین عاملی که در تعیین قیمت بالابر هیدرولیکی موثر است، نیروی برق است. بالابر ها برای کار کردن به نیروی برق احتیاج دارند که با توجه به ظرفیت بالابر به دو دسته برق سه فاز و دو فاز تقسیم می شوند.

جهت اطلاع از آخرین قسمت ها با همکاران ما در بخش فروش پارس ایمن بالابر تماس حاصل بفرمایید.

بالابر خانگی

 

نحوه عملکرد بالابر خانگی:

اجزای این بالابر متشکل از سه قسمت وزنه، سیم و قرقره میباشد. نحوه کار کردن و حرکت آن به این شکل است که زمانی که کابین بالابر به سمت بالا حرکت می کند، وزنه به سمت پایین حرکت می کند.

کاربرد بالابر خانگی:

از بالابر خانگی یا هوم لیفت می توان در آپارتمان ها و ویلا ها و همچنین در ساختمان های 4 طبقه ای که نمی توان از آسانسور استفاده کرد، توصیه می شود. در ادامه به عوامل مؤثر در قیمت تمام شده ی بالابر خانگی  پرداخته می شود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

عوامل تاثیر گذار در لیست قیمت بالابر خانگی:

1. ابعاد بالابر خانگی: برای مثال ابعاد بالابر مسکونی 1.5 در 1.5 متر مربع است و اگر ابعاد بزرگتری لازم داشته باشید، قیمت آن نیز تغییر می کند.

2. نکته دیگر در قیمت بالابر خانگی، وجود کابین است و امکانات موجود در کابین نیز برا افزایش قیمت آن مؤثر است.

3. فاکتور مؤثر بعدی بر بالابر خانگی نصب کردن آن است. در نصب و اجرای بالابرها نیاز به ایجاد چاهک داریم که این مورد در نصب بالابر خانگی ضروری نیست و بدون اجرای سیستم چاهک، کاربرد آن آسان و قابل اعتماد است در نتیجه قیمت تمام شده بالابر خانگی ارزان‌تر می شود.

4. نوع بالابر خانگی: به طور قطع قیمت بالابر هیدرولیک خانگی از بالابر خانگی ساده، بالاتر است.

5. آخرین مورد در سیستم بالابر خانگی سرویس دهی و نگه داری آسان آن است که در مجموع در کاهش هزینه  مؤثر است.

به صورت کلی می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت هوم لیفت با کارشناسان پارس ایمن الکترونیک در ارتباط باشید.

 

بالابر موتور گیربکسی

ویژگی بالابر موتور گیربکس:

بالابر موتور گیربکسی از انواع بالابر های صنعتی محسوب می شود. این بالابر ضریب امنیتی کمتری نسبت به بالابر هیدرولیکی دارد در نتیجه جهت حمل افراد مناسب نیست و بیشتر برای حمل لوازم و تجهیزات و محصولات صنعتی استفاده می شود.

عوامل مؤثر در قیمت بالابر موتور گیربکسی:

فاکتور تاثیرگذار بر قیمت بالابر موتورگیربکسی ابعاد کفی آن است. کفی بالابر موتور گیربکس معمولا 1*1 می باشد. قابل ذکر است که این ابعاد نسبت به محل مورد استفاده و سفارش مشتری تغییر پذیر است.

کیفیت الکترو موتور تاثیر چشمگیری بر قیمت بالابر موتور گیربکسی دارد. انواع الکترو موتورهای اروپایی و چینی برای مونتاژ بالابر موتور گیربکسی مورد استفاده قرار می گیرد. بالا رفتن قدرت الکترو موتور در قیمت بالا بر مؤثر است.

در بالابر موتور گیربکسی کیفیت گیربکس در تعیین قیمت تمام شده، فاکتور مهمی به حساب می آید. ریل و پایه از اجزای بالابر می باشد. کیفیت این ریل و پایه و ضخامت بیشتر آن موجب بالا رفتن قیمت انواع بالابر می شود.

 

بالابر کششی 

آسانسورهای کششی با استفاده از طناب های فولادی یا تسمه های متصل به کابین آسانسور و وزنه تعادل کار می کنند. طناب ها از روی یک چرخ یا نوار در بالای چاه آسانسور عبور می کنند که توسط یک موتور الکتریکی برای حرکت کابین به بالا یا پایین حرکت می کند. آسانسورهای کششی کارآمد و سریع هستند و سرعت آنها 6 تا 15 متر در دقیقه است. آنها معمولا در برج ها استفاده می شوند. قیمت آسانسور بالابر کششی با توجه به عواملی از قبیل کیفیت، ابعاد و نوع کابین و … متفاوت است.

 

بالابر پنوماتیکی

معرفی آسانسورهای پنوماتیکی

آسانسورهای پنوماتیکی بر اساس اصل فشار هوا کار می کنند. یک خلاء در بالای کابین ایجاد می شود که آن را تا طبقه مورد نظر می مکد. هنگامی که خلاء آزاد می شود، کابین به سمت زمین فرود می آید. آسانسورهای پنوماتیک معمولا در خانه ها یا ساختمان های کوچکتر نصب می شوند و حداکثر سرعت آنها 9 متر در دقیقه است. قیمت بالابر پنوماتیکی به سرعت بالابر، ابعاد آن، کابن و کیفیت و دیگر موارد بستگی دارد.

 

 

سوالات متداول در خصوص قیمت انواع بالابر

چگونه متوجه شویم که حدود قیمت یک آسانسور چقدر است؟ با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار بر قیمت آسانسور، می توانید به راحتی حدود قیمت یک آسانسور را بررسی کرده و سپس اقدامات لازم جهت خرید آن را انجام دهید.

چگونه بهترین بالابر را با قیمتی مناسب خریداری کنیم؟ برای خرید بهترین بالابر با قیمت مناسب، می توانید همین حالا از طریق مجموعه معتبر پارس ایمن بالابر، بهترین آسانسور را انتخاب کرده و خرید را انجام دهید.

جهت اطلاع از آخرین قسمت ها با همکاران ما در بخش فروش پارس ایمن بالابر تماس حاصل بفرمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
مطالعه کنید :  بررسی استاندارد آسانسور ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.