معرفی بزرگ ترین سازنده بالابر هیدرولیکی در ایران


سازنده بالابر هیدرولیکی با استفاده از باکیفیت ترین قطعات و پیشرفته ترین تجهیزات، انواع بالابر ها را برای مصارف مختلف تولید و به بازار هدف عرضه می کند. مجموعه پارس ایمن بالابر که از بزرگترین سازنده بالابر هیدرولیکی در ایران محسوب می شود، در تلاش است که با ساخت بهترین بالابر های نفربر و باربر، نیاز مشتریان در سراسر کشور را با فروش بالابر های با کیفیت تامین نمایند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

انواع بالابر هیدرولیکی

فروش-بالابر-صنعتی_هیدرولیکی

بالابرها برای جابه جایی افراد یا اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید بالابرها با توجه به نوع کاربری و ظرفیت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. خریداران می توانند بر اساس نیازشان، بهترین بالابر هیدرولیکی را از مراکز فروش معتبر و اصلی سازنده بالابر هیدرولیکی خریداری کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع بالابر هیدرولیکی بپردازیم.

 

  • بالابر هیدرولیک ثابت

این بالابر برای جابه‌جایی و تخلیه بارهای سنگین از خودرو و کامیون مورد استفاده قرار می گیرد. سازه اصلی این نوع بالابر روی دیوار نصب شده و در راستای آن بالا و پایین می رود. به علاوه این وسیله  توانایی جابه جایی حداکثر ۲۰ تن بار را در ارتفاع  ۲۰ متردارد. بالابر هیدرولیکی ثابت به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  1. بالابر هیدرولیکی ثابت جک
  2. بالابر هیدرولیکی ثابت زنجیری و کابلی
  3. بالابر هیدرولیکی ثابت  آکارئونی

 

  • بالابر هیدرولیکی سیار

این بالابر برای جابه جایی افراد  و بار در ارتفاعات به کار گرفته می شود. از موارد استفاده از این وسیله می توان به رنگ آمیزی، صنعت ساختمان سازی، نصب انواع دستگاه در ارتفاعات و غیره اشاره نمود. بالابر هیدرولیکی سیار می تواند توسط  نیروی خود کششی یا هلی کار کند.

مطالعه کنید :  معرفی سریع ترین آسانسورهای جهان

در انتقال بار با نیروی خود کششی نیازی به نیروی انسانی نیست و اپراتور با زدن دکمه تعبیه شده روی دستگاه، می تواند در کوتاه ترین زمان بار مورد نظر را جابه جا کند‌. اما در نیروی هلی حتما به نیروی انسانی نیاز می باشد. این وسیله می تواند حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم بار را تا ارتفاع ۲۰ متر جابه جا کند. بالابر سیار با توجه به نوع کاربری به دو دسته زیر تقسیم می شود:

  1. بالابر هیدرولیکی سیار افقی_ عمودی: این وسیله از امنیت بالایی برخودار است و به همین دلیل برای جابه جایی افراد در ارتفاعات استفاده می شود.
  2. بالابر هیدرولیک سیار عمودی: این نوع بالابر توانایی حمل بار به صورت عمودی را دارد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

مزایا استفاده از بالابر هیدرولیکی

 

بالابر هیدرولیکی (3)

بالابر هیدرولیکی کاربرد های بسیاری دارد و برای حمل بار و افراد در موقعیت های مختلف به کار گرفته می شود. هم چنین با توجه به کاربرد فراوان، از قیمت مناسبی نیز برخودار است.

  • یکی از نکاتی که در زمان جابه‌جایی افراد حائز اهمیت است، امنیت سرنشینان می باشد. انواع بالابرهای هیدرولیکی از ایمنی لازم برای افراد و بار برخودار هستند.
  • جالب است بدانید بالابرها علاوه بر مصارف صنعتی در منازل مسکونی نیز کاربرد دارند. سازنده بالابر هیدرولیکی، علاوه بر کارایی به ایمن بودن این وسیله هم توجه کرده و به همین خاطرمی تواند برای جابه جایی افراد در آپارتمان های بدون آسانسور مورد استفاده قرار بگیرد.
  • هم چنین یک وسیله عالی برای حمل نفر یا بار در فروشگاه ها و مغازه ها محسوب می شود.
  • نصب آسان و سریع یکی دیگر از مزیت های این وسیله می باشد.
  • ساخت بالابر هیدرولیکی به صورتی است که هیچ‌گونه صدای آزار دهنده ای تولید نمی کند.
  • لازم نیست نگران خراب شدن این دستگاه باشید. در صورت بروز هر مشکلی، به راحتی قابل تعمیر می باشد.
  • جالب است بدانید از بالابر در ماشین های شهرداری و جرثقیل نیز استفاده می شود.
مطالعه کنید :  انواع موتورهای آسانسور و مقایسه آنها

بالابر هیدرولیکی یکی از پرفروش‌ترین و پر کاربردترین  بالابرهای موجود در بازار است. انواع بالابر های هیدرولیکی برای مصارف مختلف تولید و با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار می گیرد.

شرکت پارس ایمن بالابر در ایران به عنوان یکی از بهترین سازنده بالابر های هیدرولیکی، انواع بالابر با بالاترین کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند.  تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. جهت مشاوره رایگان یا خرید انواع بالابر هیدرولیکی و بالابر خانگی با بالاترین کیفیت و قیمت های استثنایی می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته تا کارشناسان مجرب بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنند.

این مجموعه با داشتن کادری مجرب و متخصص، انواع بالابر را طبق سلیقه خریداران عزیز طراحی و در محل مورد نظر راه اندازی می نماید.  امیدواریم‌ با ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

4.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.