فروش-بالابر

بالابر چیست ؟

بالابر به دستگاهی گفته می شود که به جهت حمل نفر یا بار، یا برای کار در ارتفاع استفاده می شود. بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای بالا بردن استفاده می کنند و تفاوت‌های اساسی با لیفتراک ها و جرثقیل‌ها دارند. مکانیزم‌های مختلفی مانند آکاردئونی یا قیچی ، هیدرولیکی، وینچی، پانتوگراف، تلسکوپ و… وجود دارند که هر کدام با توجه به نیاز، نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی و ساخته می‌گردند. در هر  از بالابرها عوامل تعیین کننده‌ مختلفی مانند محیط کاری، ظرفیت، نوع کاربرد، ایمنی و قیمت تمام شده بالابر، نوع مکانیزم بالابرها را مشخص می‌کنند.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

لیست قیمت انواع بالابر 

به دلیل نواسانات نرخ ارز کشور و متغیر بودن قیمت ها فقط کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید 

شماره های تماس:

09122876989

02142230000

02188023439

 

 

فروش بالابر ساختمانی 

برای فروش بالابر ساختمانی می‌توانید با این مجموعه که در زمینه تأمین و فروش بالابر ساختمانی فعالیت می‌کنند تماس بگیرید. این مجموعه معمولاً با انواع مختلفی از بالابرهای ساختمانی از جمله بالابر نفربر، بالابر کششی، بالابر باربر و … در خدمت شما هستند.

قبل از خرید بالابر ساختمانی، باید محدودیت‌ها و نیازهای ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس با توجه به نوع کاربری و ارتفاع ساختمان، نوع و مدل بالابر ساختمانی را انتخاب کنید. همچنین، قبل از خرید باید اطمینان حاصل کنید که بالابر ساختمانی مورد نیاز شما دارای استانداردهای لازم و پروانه‌های مربوط می‌باشد.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

نحوه نصب بالابر

چگونگی نصب بالابر می‌تواند عامل مهمی در کیفت عملکرد آن داشته باشد برای این موضوع بهتر است که با مراحل ابتدایی نصب بالابر آشنا شوید در ابتدا لازم است که پایه های بالابر را به صورت صحیح قرار دهید تا از کله شدن یا سقوط کردن آن جلوگیری شود.

برای اطمینان می‌توانید از کیسه های شن برای پایه های عقب بالابر استفاده نمایید.ایمن ترین راه جوش دادن پایه های میلگرد بر روی زمین است.در مرحله بعد می‎‌توانید جعبه بالابر را روی ریل قرار دهید و برای اطمینان پشت ریل را با میلگرد یا مففتول ببندید.

 

چه تفاوتی بین آسانسور و بالابر وجود دارد ؟

 آسانسور و بالابر به دلیل آن که عملکرد تقریبا مشابهی دارند شاید سبب انتخاب اشتباه برای ساختمان گردد به همین دلیل تفاوت های آن ها را به اختصار توضیح می‌دهیم:

  • سرعت آسانسور ها نسبت به بالابرها پایین‌تر است
  • برای آسانسور نسبت به بالابرباید هزینه بیشتری جهت تجهیزات خرید و نصب آن پرداخت شود.
  • آسانسورنسبت به بالابر فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.
  • مصرف برق در آسانسور نسبت به بالابر بیشتر است.
  • در مکان هایی که تعداد طبقات کمتری دارند استفاده از بالابر نسبت به آسانسور راحت تر است.

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی

برای خرید بالابر ساختمانی حتما لازم است که از قبل به یک سری از نکات توجه نمایید که عبارت اند از :

ارتفاع: این مورد نقش مهمی در انتخاب بالابر مورد نیاز شما دارد در صورتی که ارتفاع پایین‌تر از 20 متر باشد بالابر تک فاز برای ساختمان  شما مناسب است

سیم بکسل : سیم بکسل مهم ترین قسمت بالابر ساختمانی است زیرا هر چه ضد پیچ استفاده شده در آن قوی تر باشد ایمنی بیشتری را ایجاد می‌کند.

منبع برق : حتما برای بالابرهای قوی باید به فکر یک منبع برق قدرتمند باشید تا در حین ساخت و ساز به مشکل جدی برخورد نکنیند

 برای خرید بالابر ساختمانی با بهترین قیمت به صفحه اصلی سایت پارس بالابر مراجعه نمایید.

بالابر ساختمانی

از بالابرهای ساختمانی برای استفاده در ساختمان های چه به صورت ساختمان های آماده شده چه به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت. بالابر ساختمانی دارای ابعاد مختلف است و همچنین می تواند دارای موتورهای گوناگونی با قدرت های مختلفی باشد، برای همین قیمت این نوع بالابرها هم بر اساس ابعاد، نوع و قدرت موتور و نوع کارکرد دستگاه متفاوت خواهد بود.در هنگام خرید حتما به رعایت استاندارد ایمنی بالابر توجه نمایید.

 

 

برای حمل مصالح در ساختمان ها از چه بالابری استفاده می‌شود؟

یکی از کاربردهای بالابر های ساختمانی و کارگاهی، جا به جایی مصالح در ساختمان ها است. از بالابرهای ساختمانی برای استفاده در ساختمان های چه به صورت ساختمان های آماده شده چه به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت. بالابر ساختمانی دارای ابعاد مختلف است و همچنین می تواند دارای موتورهای گوناگونی با قدرت های مختلفی باشد، برای همین قیمت این نوع بالابرها هم بر اساس ابعاد، نوع و قدرت موتور و نوع کارکرد دستگاه متفاوت خواهد بود.

مطالعه کنید :  بالابر ویلچر

مزایای بالابر ساختمانی یا مصالح بر

بالابر ساختمانی یا مصالح بر به دلیل ایمنی که در ساختمان های نیمه ساخته ایجاد میکند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته این ایمنی وابسته به نوع و مجهز بودن دستگاه نیز می باشد.برای این موضوع حتما به نحوه انتخاب بالابر توجه نمایید.

از دیگر مزایای بالابرهای ساختمانی سهولت بخشیدن برای جا به جایی مصالح می باشد.با استفاده از این دستگاه میتوان به برای حمل مصالح به جای استفاده از روش های دستی مثل فرغون از بالابرهای مجهز نیز استفاده کرد.

بالابرهای حمل مصالح برای استفاده های متعدد در موقعیت های مختلف ساختمان قابلیت جا به جایی نیز دارد. برای جا به جا کردن آن می‌توان از کامیون یا ماشین های سنگین نیز استفاده نمود.

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

خرید انواع بالابر ساختمانی

طراحی انواع بالابر و ساخت آن سبب شده تا بالابر ها از نظر نوع حرکت خود به دو دسته متحرک(سیار) و ثابت تقسیم می‌شوند خرید هر کدام از انواع بالابرها در شرکت پارس بالابر مقدور می باشد. در ادامه، به بررسی کاربرهر یک از آن ها و جزئیات دیگر می‌پردازیم.

 

بالابرهای متحرک

جهت کارهای ساخت و ساز، کار در ارتفاع ، رنگ آمیزی ، نصب تجهیزات و اینجور موارد کاربرد دارد، این نوع خود به 2 دسته بالابرهای سیار عمودی و بالابرهای جا به جا شونده عمودی-افقی تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به نیاز

مشتریان کاربرد های مختلفی دارند.

انواع بالابرهای متحرک شامل:

  • بالابر سیار با دسترسی عمودی
  • بالابر سیار با دسترسی عمودی و افقی
  • بالابر آکاردئونی خود کششی
  • بالابر قابل یدک یا یدک کش
  • بالابر ریلی دستی

 

 

بالابر ستونی عمود بر

 این بالابر از نوع بالابرهای خودکششی می باشد.به دلیل جنسی که دارند (آلومینیوم) از مقاومت بیشتری برخوردارند.برای اطلاع از قیمت و خرید بالابر عمود بر ستونی می توانید به صفحه اصلی سایت پارس بالابر مراجعه نمایید

بالابرهای ثابت

از انواع بالابر های ثابت می‌توان به بالابر صنعتی اشاره نمود. این بالابر در یک مشکان مشخص نصب شده و جابه‌جایی بار بین دو یا چند ایستگاه کاری را انجام می‌دهد.جهت راهنمایی برای خرید بالابر صنعتی ثابت می‌توانید با مشاورین این حوزه مشورت نمایید

مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

بالابرهای ثابت در انواع زیر وجود دارد:

بالابرهای ثابت هیدرولیکی با جک مستقیم

در این مدل جک در زیر پلاتفرم قراردارد. جک هیدرولیک مستقیماً به میز بار متصل شده و آن را به سمت بالا هدایت می‌کند.

بالابرهای ثابت آکاردئونی

در این نوع مکانیزم بالابرها، قیچی توسط جک هیدرولیک باز شده و ارتفاع مورد نیاز را تأمین می‌نماید.حتما قبل از خرید بالابر آکاردئونی با یک متخصص مشورت نمایید.

بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی

در این مکنیزم نیمی از مسیر چرخ زنجیر و یا قرقره کابل توسط جک هیدرولیک حرکت کرده و نیرو توسط زنجیر یا کابل به میز کار انتقال پیدا می‌کند و کل مسیر را طی می‌نماید.

  مشاوره پارس ایمن بالابر تلفن:02142230000

علت ارائه بالابر ساختمانی با قیمت ارزان

دلیل ارائه آسانسور ساختمانی ارزان توسط برخی از تامین کنندگان استفاده از الکتروموتور3000 دور در دقیقه است که به هیچ وجه توصیه نمی شود.

فروش، نصب و تعمیرات انواع بالابر 

با قیمت های رقابتی

همین حالا برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

 

انواع بالابر بر اساس نوع مکانیزم بالابری

بالابرهای هیدرولیکی

به مکانیزمی که نیروی بالابر توسط هیدرولیک و مدار هیدرولیک تأمین می‌شود، بالابر هیدرولیکی می گویند. بالابرهای هیدرولیکی با توجه به امنیت و اطمینان بیشتر به نسبت بالابرهای کششی فروش بیشتر برای مصارف خانگی و جا به جایی نفر دارد. برای اطلاع از قیمت بالابر هیدرولیکی خانگی میتوانید از مشاورین ما  اطلاعات کسب کنید.

انواع بالابر هیدرولیکی از نظر مکانیزم:

بالابرهای آکاردئونی

✔ بالابرهای هیدرولیک جک مستقیم

✔ بوم لیفت‌های مفصلی و تلسکوپی

✔ تلسکوپی-زنجیری هیدرولیکی

 

بالابر های تلسکوپی دستی همان طو که از نامشان پیداست مانند تلسکوپ عمل می کنند و به وسیله جک های هیدرولیکی از درون خود باز می شوند .قیمت بالابر تلسکوپی دستی به عوامل مختلفی وابسته است.

 

بالابرهای زنجیری

در این نوع بالابرها از مکانیزم زنجیر و وینچ طراحی شده استفاده می شود و حرکت می کند.  در صورت استفاده از ترمزهای ضد سقوط و زنجیرهای دوبل می تواند از ایمنی بسیار بالاتری برخوردار باشد.

بالابرهای کابلی

در این مدل نیز، مکانیزم بالابری بالابر توسط کابل و وینچ طراحی شده است و به حرکت در می‌آید، استفاده از کابل های دوبل شده و ترمز های ضد سقوط نیز می توانند کاربر داشته باشند در این نوع بالابرها نیز استفاده از کابل‌های دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند کاربرد داشته باشد.

مطالعه کنید :  قیمت آسانسور

 

بالابر نفری

بالابر نفری نوعی بالابر است که به افراد قابلیت کار در ارتفاعات و دسترسی به تجهیزات در آن ارتفاعات را می دهد. انواع مختلفی از بالابرهای نفربر وجود داد که از این انواع می توان به بالابرهای آکاردئونی، بالابرهای هیدرولیکی، بالابرهای مفصلی، بالابرهای ستونی آلومینیومی (که به علت وجود فلز آلومینیوم این نوع بالابر سبک بوده است)، بالابرهای تلسکوپی، بالابرهای عمود بر و بالابرهای عنکبوتی اشاره کرد.همانطور که گفته شد از بالابرهای نفربر برای جابه جایی نفر استفاده می شود که این بالابر می تواند در ابعاد گوناگون ساخته شود. قیمت بالابر تک نفره راه پله به عوامل زیادی بستگی دارد جهت اطلاع می توانید با ما مشورت کنید.

 

بالابر کامیونی

این نوع بالابر معمولا بیشتر بر پشت کامیون ها قرار دارد و برای جا به جایی طولانی و یا کار در ارتفاع کاربرد فراوانی دارد که شامل سه نوع مفصلی،تلسکوپی و مفصلی تلسکوپی می‌باشد.

 

بالابر ساختمانی

از بالابرهای ساختمانی برای استفاده در ساختمان های چه به صورت ساختمان های آماده شده چه به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت. بالابر ساختمانی دارای ابعاد مختلف است و همچنین می تواند دارای موتورهای گوناگونی با قدرت های مختلفی باشد، برای همین قیمت این نوع بالابرها هم بر اساس ابعاد، نوع و قدرت موتور و نوع کارکرد دستگاه متفاوت خواهد بود.در هنگام خرید حتما به رعایت استاندارد ایمنی بالابر توجه نمایید.

فروش، نصب و تعمیرات انواع بالابر 

با قیمت های رقابتی

همین حالا برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید

بالابر خانگی (2)
کابین آسانسور (24)
آسانسور خانگی (2)

بالابر پله

این مدل در ساختمان ها و خانه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این بالابر هم می تواند قابلیت جابه جایی بار را داشته باشم هم جابه جایی نفرات را، برای مثال این مدل می تواند به صورتی باشد که مانند صندلی نفر بر روی آن نشسته و به راحتی از طبقه ای به طبقه دیگر حرکت کند. این مدل بالابرها اصولا برای بیماران و سالمندان استفاده می شود و بسیار می تواند کمک کننده به این افراد برای جابه جایی در طبقات مختلف یک ساختمان یا منزل باشد.

بالابر خانگی

میشه گفت یکی از پر استفاده ترین نوع بالابرها، بالابرهای خانگی می باشد، این مدل بیشتر به صورت هیدرولیکی ساخته می شود و از نظر امنیتی باید دارای امکانات قابل قبولی باشد. بالابرهای خانگی در ابعاد مختلف ساخته می شود، با توجه به ابعاد و میزان قدرت تحمل دستگاه نوع موتور ان نیز بر اساس نیاز ساخته می شود. بالابرهای خانگی یکی از اصلی ترین و پر فروش ترین نوع بالابرها در شرکت پارس بالابر می باشد. جهت مشاوره، سفارش ، نصب و قیمت ساخت بالابر خانگی  شما می توانید با شماره درج شده این شرکت در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در مورد شرایط خرید و از مشاوره حضوری و بازدید رایگان از محل بهره مند گردید.

بالابر برقی

بالابرهای برقی همان بالابر وینچی یا کششی می باشد که به جای استفاده از نیروی هیدرولیک از نیروی برق استفاده می کند.خرید بالابر برقی نیاز به مشاوره و راهنمایی لازم در این زمینه دارد. این مدل به نسبت مدل هیدرولیکی دارای قیمت ارزان تری می باشد. از نیروی کششی در این مدل استفاده می شود. به این مدل بالابرها، بالابر وینچی نیز گفته می شود. معمولا هم به صورت کفی و بدونکابین ساخته مش یود و برای حمل و جا به جایی بار مناسب می باشد و جهت جا به جایی نفر دارای امنیتی مانند بالابرهای هیدرولیکی نمی باشد. برای خرید انواع بالابر برقی می توانید با متخصصین شرکت پارس بالابر مشورت نمایید

بالابر دستی

بالابرهای دستی یا لیفتراک دستی یکی دیگر از انواع بالابرها می باشد که قابلیت حمل بار و پالت در ارتفاع را دارد. جک هیدرولیک این مدل بالابرها باید توسط نیروی انسانی کار کند ، این مدل می تواند بار را در ارتفاع های مختلف بارگیری و تخلیه کند کند.بالابرهای تلسکوپی دستی نیز نوعی از بالابرهای دستی هستند که امروزه کاربرد های متنوعی دارند.قیمت بالابر تلسکوپی به عوامل مختلفی وابسته است.

بالابر فروشگاهی

برای استفاده در فروشگاه ها از این نوع بالابرها استفاده می شود، بالابرهای فروشگاهی هم به صورت کششی و هم به صورت هیدرولیکی ساخته واستفاده می شوند. برای انتقال بار بین طبقات یک فروشگاه و زیرزمین و انبار آن در طبقات دیگر از این نوع بالابرها استفاده می شود، بالابرهای فروشگاهی در ابعاد مختلف و با موتورهای مختلفی بنا به سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شوند.

مطالعه کنید :  مزایای استفاده از بالابر

بالابر مغازه

بالابرهای مغازه ای نیز هماند بالابرهای فروشگاهی در ابعاد مختلف و بنا به سفارش مشتری هم می تواند به صورت هیدرولیکی و هم به صورت وینچی (کششی) ساخته شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. بالابرهای مغازه ای معمولا به صورت کفی ساخته می شوند تا بتوان نسبت به بارگیری و تخلیه بار به راحتی اقدام کرد. ابعاد این نوع بالابرها به صورت استاندارد 90*90 هستند که می تواند بنا به درخواست مشتریان افزایش یابد.

 

تجهیزات ایمنی بالابر

تجهیزات ایمنی بالابر به ابزار و تجهیزاتی گفته می‌شود که کاربر را برای کار در ارتفاع ایمن می سازد.  به عنوان مثال این تجهیزات شامل : داربست ،نردبان ،تجهیزات بالابر و….. می باشد. برای اطلاع ازقیمت و  خرید تجهیزات ایمنی بالابر می توانید با مشاورین این حوزه مشورت نمایید.

 

قیمت بالابر

قیمت بالابر

با توجه به نوع مکانیزم، ابعاد، نوع موتور، کیفیت قطعات مورد استفاده و … می تواند متفاوت باشد، مثلا سفارش بالابرهای هیدرولیکی هزینه بیشتری دارد چرا که هزینه ساخت بالابرهای هیدرولیکی بخاطر نوع قطعات و موتور آن بیشتر از دیگر بالابرها می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید بالابر و لیست قیمت بالابر ساختمانی می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن مشاوره با همکاران ما و ارائه توضیحات در مورد نوع و ابعاد بالابرها مورد نظر خود از قیمت بالابر در سال 1401 و تعرفه های ما با خبر گردید.

 

سوالات متداول در رابطه با بالابر

برخی از نمونه پروژه های نصب بالابر شرکت بالابر پارس

5/5 - (2 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

.